” Mas4lahnya boleh ramai-ramai s4lah lirik tu. Confident betul, haha.. ” – Netizen

Video Alif Satar Tengah Busking, Sekali Minta Semua Penonton Menyanyi Lain Pula Bunyinya. Part Alif Jer1t ‘Sal4h Tu’ Kelakar, Nasib Lah Ada Seorang Penonton Jadi Penyelamat Bagitahu Lirik Yang Betul, Haha !!

Sebut sahaja nama Alif Satar, pasti ramai yang cukup senang dengan selebriti serba boleh ini. Bukan sahaja bergelar penyanyi, Alif juga hebat dalam bidang pengacaraan dan sekarang aktif dalam dunia lakonan.

Menerusi lakonan terbaru Alif adalah drama bertajuk ‘Risik Pada Hati’ yang telah baru sahaja melabuhkan tirainya. Drama tersebut menerima pujian daripada ramai pencinta drama kerana Alif berjaya membawa wataknya dengan baik.

Meninjau di akaun Instagram Alif, telah berkongsi satu video yang memaparkan sebuah event di mana Alif sedang menyanyi secara busking bersama pemuzik yang lain. Kedengaran Alif telah menyanyikan lagu lamanya yang bertajuk ‘Lelaki Seperti Aku’ bersama penonton yang hadir.

Namun yang mencu1t hati adalah ketika para penonton ters4lah lirik dan membuatkan Alif terkedu melihatnya. Alif juga turut terdiam untuk beberapa ketika sebelum ada seorang penonton yang telah membetulkan nyanyian tersebut.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya telah terhibur apabila melihat reaksi Alif Satar di dalam video itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bila seorang pengacara adalah seorang penyanyi. Dia tahu bawak diri , tahu cara berinteraksi dengan crowd. Happening je nampak, haha.. “

” Mas4lahnya boleh ramai-ramai s4lah lirik tu. Confident betul, haha lawak betul tengok reaksi Alif, terkedu kawan.. “

” Oh baby baby jangan kau s1lap , hahahaha. Confident semua level tinggi betul, nasib lah ada mamat tu tolong betulkan.. “

” Salah lirik tu yang best, pastu back to track. See plot twist mcm tu. Semp0i je Alif humble sangat layan semua penonton.. “

” Brother tu penyelamat. Hahaha baby2 jangan kau mar4h. Sedap lah suara Alif nyanyi live, lama tak dengar lagu ni.. “

” Dia ckp “sal4h” tu mcm dia ckp “cukup” , hahaha mesti tak sangka ramai2 lupa lirik, hahaha kelakar lah.. “

” Kelakar. Tengah nk best salah lirik plk, jadi lucu. Terbaik lah nanti turun Ipoh pls Alif, nak juga dengar Alif nyanyi.. “

Sememangnya kemerduan suara Alif tidak dapat dipertikaikan lagi, lebih-lebih lagi ketika menyanyi secara live. Apa-apa pun semoga Alif akan terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alif Satar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..