” Ad0i Dr ni buat hal lagi haha, think outside the box betul ni.. ” – Netizen

Ulasan Suami Ummi Nazeera, Dr Izzar Anwari Tentang Drama Risik Pada Hati Buat Warganet Terhibur. Ad0i Dr Izzar Ni, Jauh Betul Terpes0ng Jalan Ceritanya Ni. Lawak Tapi Macam Betul Pun Ada !!

Drama hang4t Risik Pada Hati telahpun berakh1r semalam. Mempertaruhkan nama-nama besar seperti Alif Satar, Ummi Nazeera dan Zara Zya, drama ini berjaya membuatkan perasaan penonton turut beremosi lebih-lebih lagi dengan lakonan hebat daripada Ummi sendiri.

Meninjau akaun Instagram Dr Izzar Anwari ( suami kepada Ummi Nazeera ), telah dikongsikan sekeping gambar yang memaparkan poster rasmi drama lakonan isterinya ini. Kata Dr Izzar, tidak perlu bertelag4h siapa yang perlu dipersal4hkan dalam drama ini kerana ini hanyalah lakonan sahaja.

Bukan kisah benar tetapi realiti yang berlaku dalam masyarakat. Penangan drama ini, sampai bengk4k mata lah penonton dibuatnya melihat lakonan Ummi yang penuh dengan penghayatan. Dr Izzar turut memberikan pandangan peribadinya iaitu ayah kepada Adam yang patut disal4hkan kerana menyuruh Adam repair paip r0sak di rumah sewa Aisyah.

Ucapan tahniah juga diucapkan untuk Ummi, pelakon-pelakon lain dan juga tidak ket1nggalan production team yang menjayakan drama ini. Drama hebat yang memberi banyak pengajaran baik daripada perspektif seorang isteri mahupun seorang suami.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Dr Izzar ini telahpun meraih lebih 3000 likes sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Haha dr sebenarnya team siapa ni haha, mesti geng Adam kan. Your wife is an amazing actress.. “

” Bapak Adam manusia paling baik dalam drama ni doc, kok dipersal4hkan haha. Tak pasal pasal bapak Adam jadi punca, think outside the box betul Dr ni.. “

” Haha ad0i tak pernah tak kelakar captionnya. Betul jugak tu bapak Adam la punca semua ni.. Lawak la Dr Izzar ni “

” Aah kan tak terpikir pulak bab bapak adam tu haha. tapi apa pun kak umi berjaya bawa watak hayfa menang1s bagai nak rak tgok episod akh1r.. “

” Apa ni doc haha, memang sal4h bapak Adam, betul jugak kan haha. First time bapak Adam yang dipersal4hkan.. “

” Ad0i Dr ni buat lagi haha, kejap nak ket0k kepada ayah Adam dengan spanar haha. Layan dekat ofis menang1-nang1s sampaio bengk4k mata.. “

” Tak pasal bapak Adam kena haha, dia dah lama merancang, kita sahaja yang lal4i. ada betul tu haha.. “

” Sokong Dr haha, boleh jadi jugak bapak adam yang jadi sebab musababnya. Duk bandar takkan la tak ada plumber ea, nak jimat tak agak-agak haha.. “

Lakonan padu Ummi membuatkan penonton berjurai air mata menontonnya. Apa-apa pun, semua itu hanyalah sekadar lakonan dan hiburan semata-mata. Mana yang baik kita jadikan tauladan, mana yang bur0k kita jadikan sempadan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Izzar, IG Ummi Nazeera

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..