” Comelnya Fatima ni wish birthday to Chotty.. ” – Netizen

Video Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Menyanyikan Lagu Selamat Hari Lahir Buat Pembantu Mommynya, Chotty. Wah Sayang Betul Fatima Pada Chotty. Part Fatima Menyanyi Sambil Muncung-Muncung Mulut Tu Comel Sangat !!

Meninjau akaun Instagram Jetaime.fattzura, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Nur Fatima Aisya mengikut mommynya, Fazura menyanyikan lagu happy birthday untuk pembantunya bernama Chotty.

Fazura ada berkongsikan di akaun Instagram fattzuralovelife memberitahu Chotty adalah sahabat yang selalu ada bersamanya sejak 10 tahun yang lalu. Sehingga kini juga Chotty sentiasa bersama dan sangat akrab dengan Fatima.

Fatima yang bakal berusia 2 tahun ini kini sudah petah bercakap. Menyanyi dan bertep0k tangan, sebutan Fatima menyebut nama Chotty juga kedengaran agak jelas. Amb0i Fatima, semakin bijak sekarang. Siap bagi k1ss lagi untuk Chotty tersayang.

Nyanyian oleh Fatima ini menghiburkan para peminat Fatima. Nampak Fatima juga begitu sayang pada Chotty. Cute sahaja Fatima mengikut Fazura menyebut ‘ I love you ‘. Banyak video Fatima bersama Chotty dapat dilihat menerusi hantaran-hantaran Fazura sebelum ini.

Jom tonton video di bawah :

Video lain yang menarik tentang Fatima :

Nyanyian comel oleh Fatima ini mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Fatima is so cute and adorable girl. Sukanya dengar dia cakap, pel4t pun love you tu cute sebutannya.. “

” Allah comelnya Fatima ni wish birthday to Chotty. Pandai dan bijaklah awak ni. Alhamdulillah jadi anak solehah.. “

” Bijak sungguh, so lovely Fatima. Happy birthday Chot, Fatima mesti sayang Chot sangat sangat.. “

” Nyanma ni abis c0py paste gaya mommy. Alahai Nyanma, comel anak Fattah Amin ni hehe.. “

” Alolo comelnya Nyanma, hehe suka dia sebut choti tu. Ee dari semalam dah ger4m tengok budak Fatima sayang ni.. “

” Sayang betul dia dengan Chot, dari kecik lagi Chot jaga dia kan. Selalu tengok chot ada dengan Fatima.. “

” Keletahnya Fatima, comel style cakap pun dah ikut macam mommy. Cleverlah Fatima ni.. “

” Ala ala Nyanma pandainya ikut kata hujung je. Cute je mulut muncung tu buat k1ss tu.. “

Memang Chotty selalu menemani Fatima, sejak Fatima dalam perut mommy lagi sampailah Fatima besar seperti sekarang. Apa-apa pun, selamat ulangtahun kelahiran buat Chotty dan semoga Chotty dikurniakan rezeki yang melimpah ruah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jetaime.fattzura, IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..