” Steady depan-depan hent4m Dato’ Awie, win punya ayat. Haha.. ” – Netizen

Persembahan Roy Azman Bersama Kumpulan Bahroy Dalam Muzikal Lawak Superstar 3 Buat Penonton Terhibur. Sempat Lagi Membahan Dato’ Awie Ye Bang Roy. Dato’ Awie Pun Gelak Besar !!

Rancangan Muzikal Lawak Superstar 3 kini kembali lagi bersama kumpulan-kumpulan pelawak yang terpilih. Salah satu daripadanya adalah kumpulamn Bahroy yang dianggotai oleh Roy Azman, Nizam Jentik Jentik dan Shashic Iewan. Episod pertama mula bersiaran mulai 22 Julai baru-baru ini.

Meninjau akaun Instagram Roy Azman, telah dimuatnaik sedutan video yang memaparkan persembahan daripada Roy dan rakan-rakannya. Dimulai dengan soalan daripada Nizam dan Shashic mengapa Roy ingin menyertai kumpulan ini, jawapan Roy membuatkan suasana gamat dengan sorakan.

Kata Roy, dia sudah lama berlakon dan menyebut salah satu filem lakonannya Maria Mariana. Giliran Roy pula dibahan oleh kawan-kawannya ini kerana Dato’ Awie yang menjadi tunjang utama dalam filem itu sudah pun menjadi juri MLS sedangkan Roy masih menjadi peserta.

Dengan selamba sahaja Roy mengatakan Dato’ Awie sudah tua dan tidak relevan. Ayat Roy membuatkan Dato’ Awie juga tidak dapat menahan ketawanya. Amboi makin berani ye bang Roy, depan-depan terus mengata Dato’ Awie, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Kalau tak lawak bukan Roy Azman namanya. Ayat yang hujung Roy tu bukan main lagi yer. Antara komen-komen peminat :

” Haha berani hent4m juri ye Roy Azman haha. Roy Azman memang kelakarlah. Join kumpulan ni makin terbaik.. “

” Memang kombinasi yang ngam, Roy hent4m Sazali haha. Cantik berani dia haha, tergelak Dato’ Awie kena kut0k haha.. “

” Pandai dia counterback balik haha, sak1t perut gelak. Roy memang kelakar, lawak spontan dia buat kita ketawa sakan.. “

” Ni Roy Azman tu paling win punya ayat haha. Win la bang, diaorang dah tua erk, tak relevan haha. Makin berani nampaknya bang Roy.. “

” Kau memang kelakar la abang Roy Azman. Steady depan-depan hent4m Dato’ Awie, dah tua ye bang haha. Direct free k1ck Roy bagi.. “

” Nah setepek, tak nak kal4h jugak tu haha. Serius lawakla bang Roy ni. Ayat jarang tak padu.. “

” Minat dngn roy azman..dulu belakon film selalu jdi jah4t.. sekarang kelakar. tengok Awie pun tergelak dengar Roy mengata dia haha.. “

Bukan biasa-biasa ayat Roy, setempek terus diberinya apa pun itu cuma gurauan Roy sahaja. Semoga Roy dan kawan-kawan dapat meneruskan perjuangan dalam MLS 3 ini sehingga ke akh1r dan jika ada rezeki boleh jadi top 3 final nanti. Good luck Bang Roy untuk minggu-minggu akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman, IG Zon Lawak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..