” Drama sangat Alisa, memang selalu perempuan yang beria. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Hairul Azreen, Alisa Aisyah Dan Yusuf Iskandar Di Kolam Renang Raih Perhatian Peminat. Wah Pandai Yusuf Berenang, Tapi Alisa Boleh Pulak Mengelat Yer. Part Menjer1t Yes Tu Bukan Main Lagi. Alahai Alisa !!

Hairul Azreen seringkali berkongsikan video dan gambar gelagat anak-anaknya, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah. Kedua-dua adik beradik ini mempunyai peminat yang ramai dan akaun media sosial mereka juga mencatatkan bilangan followers yang tinggi.

Meninjau akaun Instagram Hairul Azreen, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Alisa dan Yusuf ketika berada di sebuah kolam renang. Kelihatan Alisa dan Yusuf sedang bersedia di tepi kolam renang untuk mula berenang.

Hairul menjer1t bertanyakan apakah Yusuf dan Alisa sudah bersedia dan Alisa membalas dengan jawapan ‘yes’. Wah semangat betul Alisa hendak berenang kalau didengar daripada jawapan yakinnya itu tetapi lain pula yang terjadi.

Yusuf sudah berenang ke depan, namun Alisa hanya diam di situ sambil kakinya dihemp4skan ke dalam air. Alahai Alisa, menjawab ‘yes’ ingatkan hendak berenang berlumba dengan abang, abang kena pr4nk dengan adiklah.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat comel Alisa dan Yusuf ini telah pun meraih hampir 54 ribu tontonan sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Yang paling semangat hanya cep0k cep0k kaki je haha. Ad0ilah Alisa, kelakar lah bebek ni.. “

” Alisa mengelat eh haha, Abang dah laju ke depan Alisa buat apa tu sayang haha. Abang kena pr4nk dengan adik.. “

” Alisaa haha, dia yes tapi tak berenang pun. Dah macam mermaid ye Alisa hemp4s kaki je dekat air haha.. “

” Yang terpaling yes tu lawak. Boleh dia diam je dekat situ haha. Alisa whylah so comel ni. Ger4m lak tengok, daddy dah jer1t bebek pun senyum je haha.. “

” Drama sangat Alisa, memang selalu perempuan yang beria haha. Cehh yes dia bagi, tapi h4mpeh haha.. “

” Haha Alisa, yes je dia. Dia yang yes, dia yang tak jalan haha. Nombor 2 ni lain macam sikit perang4i.. “

” Proud of you Yusuf, Alisaaaa yes je dia bagi ye haha. Abang kena pr4nk haha. Adik juga yang rilek hayun kaki je ala-ala berenang.. “

Ad0ilah Alisa, memang lawak betul si bebek daddy ni. Dengan muka sengih dan rasa tak bersal4h tu, comel sangat. Janji kaki gerak ala-ala berenang ye Alisa. Apa-apa pun, semoga Yusuf dan Alisa happy selalu dan menjadi anak yang soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hairul Azreen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..