” Cik Man memang kena kaw kaw dengan Ajak, kant0i satu Malaysia.. ” – Netizen

Video Ajak Shiro Kant0ikan PU Azman Sedang Tidur Di Konti Radio Buat Ramai Terhibur. Part Komen Cik Man Dan Ajak Memang Kelakar. Habis Lah Ajak, Haha !!

PU Azman atau lebih dikenali dengan panggilan Cik Man ini bukan sahaja bergelar seorang pendakwah bebas, malah sekarang Cik Man turut menceburi bidang lakonan. Boleh dikatakan semua watak-watak yang dibawa oleh Cik Man dalam beberapa drama mendapat pujian daripada para penonton.

Selain itu, bagi yang suka mendengar radio Suria FM pasti mengetahui yang Cik Man juga berkongsi ilmu menerusi slot ‘Cik Man Nak Cakap’ bersama team Pagi Suria iaitu Ajak Shiro, Fizi Ali dan Suraya. Ada sahaja coleteh Cik Man membuatkan yang mendengar pasti tersenyum akan jenakanya ketika menyampaikan dakwah.

Meninjau di akaun Instagram Cik Man, telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya sedang tidur di konti radio. Video tersebut telah dirakam secara senyap-senyap oleh Ajak. Tulis Cik Man di kapsyen berpesan agar jangan sesekali percaya kepada kawan, hehe.

Kalau dilihat keadaan Cik Man sedang tidur memang melucukan. Seperti sangat letih, Cik Man tidur begitu nyenyak sehinggakan mulutnya ternganga. Sehingga kini video itu telah mendapat ratusan komen daripada warganet.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-rata terhibur melihat gaya Cik Man tidur dan pelbagai kata usikan diberikan oleh warganet kepada Cik Man. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cik Man memang kena kaw kaw dengan Ajak, kant0i satu Malaysia. Rupanya gitu gaya Cik Man tidur ye, haha.. “

” Dah berapa ekor lalat masuk mulut tu, haha jangan cakap lalat, anak2 sya1tan berapa ratus masuk mulut tu, kahkah.. “

” Kawan saya pernah tido macam ni time skola dulu. Baiknya saya, saya letak pen dalam mulut dia, hahahaha.. “

” Ni kalu ternganga macam ni suap nasi pun kunyah ni, mengigau. Gaya Cik Man tidur pun kelakar, hehe.. “

” Kelakar betul Ajak pekena Cik Man, kalau macam ni lah gaya tidur Cik Man, dah tak payah tanya mentadak mentadu tidur macam mana, hahahahaaha.. “

” Background lagu tu tak boleh blah laa, nasib lah Cik Man dapat member kaki sak4t. Hari tu Cik Man dah kac4u Ajak smpai melat4h, sekarang kena lah balik.. “

” Ni memang letih sangat2 ni, Ajak memang lah kesi4n Cik Man, semua orang tahu dah Cik Man tidur macam tu.. “

Komen Ajak dan Cik Man :

Ajak mahupun Cik Man ni memang suka mengus1k antara satu sama lain, ada sahaja video yang dikongsikan mereka di akaun Instagram masing-masing. Apa-apa pun semoga persahabatan Cik Man dan Ajak akan kekal baik serta semoga kedua-duanya terus berjaya dalam apa juga bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Pu Azman, Ajak Shiro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..