” Baru nak sed1h, last tu sp0il mood betul. Haha.. ” – Netizen

Video Norman Hakim Bersama Memey Suhaiza Dan Abby Abadi Menghantar Anak Mereka, Danish Hakim Tarik Perhatian Peminat. Sed1h Lah Kena Berjauhan Seketika. Part Last Tu Dari Sed1h Jadi Lawak Lah Pulak. Nasib Tak Main Kejar-Kejar, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Norman Hakim, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan Norman bersama isterinya Memey Suhaiza dan mantan isterinya, Abby Abadi menghantar anak sulung mereka, Danish Hakim.

Tidak dinyatakan ke mana destinasi dan tujuan si sulung ini namun cerita Norman perp1sahan ini sementara sahaja dan Danish perg1 ‘berjuang’. Seperti biasa, titipan doa dan kata-kata indah daripada Norman untuk anak pastinya ada.

Mengingatkan Danish supaya selalu ingat takdir dan doa perlu sama-sama kuat. Takdir itu kehendak Allah dan doa itu kehendak kita sendiri. Tulis Norman lagi agar Danish tidak berhenti berdoa kerana ada kalanya Allah mengubah kehendakNya demi kasihNya untuk mengabulkan doa kita.

Alahai puitis sungguh kata-kata Papa Oman ini. Membaca kapsyen sambil menonton video mereka anak beranak berpel0kan membuatkan peminat berasa sayu. Tetapi di hujung video Abby memegang kayu besbol sampai mengejar Norman dengan tertera ayat ‘ Papa & Mama aka my Tom & Jerry ‘ buat peminat tergelak.

Jom tonton video di bawah :

Indah betul melihat ikatan kasih sayang yang terjalin dalam keluarga Norman ini. Antara komen-komen peminat :

” Love this family, good luck abang. Semoga berjaya mengapai cita-cita. Anak soleh mama, mommy dan papa ni.. “

” Such a good example, harmoni nampak kasih sayang yang erat antara semuanya. Semoga dipermudahkan urusan Danish.. “

” Aku pulak rasa nak menang1s tengok, good luck anak soleh abang Danish. Semoga berjaya mencapai cita-cita.. “

” Seronok tengok family macamni, alhamdulillah. Elok-elok seb4k tengok berpel0kan, last tu sp0il mood betul haha.. “

” 3 4 kali tengok pun rasa terharu, keluarga bahagia. Ayat last one win, tom & jerry eh haha.. Nasib tak main kejar-kejar dekat situ.. “

” All the best Danish, semoga dipermudahkan segalanya. Baru nak sed1h, ad0i ada Tom & Jerry pulak haha.. Kejar kak Abby jangan tak kejar haha.. “

” Semoga sentiasa dalam lindungan Allah wahai anak muda yang hebat. Awal-awal dah sayu apa last tu, adui tergelak tengok haha. Abby dengan Norman ni memang lawak betul.. “

Walau ke mana Danish melangkah, semoga kejayaan mengiringi kepulangan Danish nanti. Yang penting ‘ Tom & Jerry ‘ Danish itu yang tak sabar melihat Danish berjaya dunia dan akh1rat. Good luck Danish, take care selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim, IG Danish Hakim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..