” Rayyan versi perempuan, sebijik muka abangnya.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Perempuan Elfira Loy, Nur Aria Mikayla Yang Kini Berusia Sebulan Raih Perhatian Ramai. Alahai Comel Betul, Putih Melepak Dan C0py Paste Wajah Abang Dia Sangat !!

Nur Aria Mikayla merupakan anak kedua Elfira Loy dan suami, Muhamad Faris Khairol Anuar. Aria dilahirkan pada 20 Mei 2022 dan kini usia Aria sudah pun lebih 1 bulan. Pasangan ini turut mewujudkan akaun Instagram buat si comel ini dengan nama nuariamikayla.

Meninjau ke akaun Instagram, Elfira ada berkongsi gambar terbaru anak perempuannya dengan kapsyen ‘ baby princess ‘. Perkongsian Elfira ini telah meraih perhatian ramai keran wajah Aria saling tidak tumpah seperti abangnya, Muhammad Rayyan Khalaf.

Kulit Aria juga putih melepak dan matanya juga sepet seperti abangnya. Ada yang menyatakan Aria merupakan Rayyan dalam versi perempuan. Alahai, memang comel sangat Aria ni. Kalau dah besar mesti macam kembar je dengan abangnya.

,

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian gambar Aria ini telah menerima lebih daripada 60 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik semalam. Kelahiran Aria sememangnya menambahkan lagi rasa bahagia Elfira dan suami.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah comel Aria. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comel, sama nama anak kita tapi anak kita nur rania mikayla.. Indahnya wajah… Moga indah jg akhlak n hidupnya aamiin.. “

” MashaAllah Tabarakallah cantiknyaaaa dia . Anak acik single . Tiberrrrr.. Bidadari mana ni ses4t dlm dunia ni.. ger4mnya.. “

” Ya Allah cantik gebu elok manis nyaaaa princess ni.. sama macam muka abang dia.. rayyan versi perempuan..  comel.. “

” Ya Allah, putih melepak.. alhamdulillah.. semoga baby princess dilindungi Allah selalu.. dah macam muka abangnya.. “

” Omg Putihnya Aria Tak pejam mata tengok awak Aria Ger4m tengok awak pipi tembam tu.. beautiful princess.. sebijik muka abgnya.. “

” Korean look like abg rayyan.. SubhanAllah comey sgt.. Semoga membesar dgn sihat, bijak dan jd anak solehah penyejuk hati mommy.. “

” Kak el… boleh tambah zuriat banyak2. Semua anak2 kak el comel2 belaka.. comellllnye. semoga dlm jagaan Allah.. “

Apabila mempunyai cahaya mata perempuan ni sebenarnya agak seronok menggayakan pelbagai fesyen kanak-kanak perempuan. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nur Aria Mikayla membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..