” Naik kapcai lejen tu, steady betul.. ” – Netizen

Video Faizal Tahir Yang Menunggang Motosikal Kapcai Untuk Ke Tempat Persembahan Cur1 Perhatian Peminat. Semp0i Betul Dengan Baju Show Tu. Buat Apa Sus4h-Sus4h Temp0h Jem Kan !!

Sebut sahaja nama Faizal Tahir, siapa tidak kenal dengan figura yang hebat ini. Lagu-lagunya sentiasa menjadi pilihan pendengar kerana rentak dan liriknya yang menarik. Banyak juga majlis yang dijayakan oleh Faizal.

Meninjau akaun Instagram Faizal Tahir, telah dikongsikan satu video yang memaparkan perjalanan Faizal untuk ke sebuah majlis. Lengkap dengan memakai baju show bermotifkan bunga-bungaan, Faizal hanya menunggang motosikal ke sana.

Wah disangkakan peminat selalunya penyanyi akan ke tempat show menaiki kereta, namun tidak untuk Faizal. Tulis Faizal di kapsyennya berbunyi ‘ Anda ingat saya ada masa nak layan keses4kan jalan raya? ‘. 

Relax sahaja Faizal walaupun sudah ada nama yang besar dalam industri. Betul juga, untuk apa sus4h-sus4h meremp0h keses4kan jalan raya sedangkan ada pengangkutan lain yang boleh digunakan sebagai alternatif.

Jom tonton video di bawah :

Video oleh Faizal ini telahpun meraih perhatian peminat dan ramai yang memuji cara Faizal ini. Antara komen-komen peminat :

” Laa naik motor rupanya. Okay nanti kami pun ikut.. ” – Ryzal Ibrahim

” Mantap steady bang. Jacket mesti mau pakai terbal1k macam tu, baru Malaysian rider haha.. “

” Jaket terbal1k tu ngam. Betul tu, jangan bu4ng masa dengan keses4kan jalan raya, Tu pasal saya lebih rela kena hujan dari kena jem.. “

” Semp0i, terbaik lah bang Faizal. Jimat minyak, jimat masa. Naik kapcai lejen tu, steady betul.. “

” Haha semp0i bang, selamba je Faizal Tahir tu naik motor je pergi show. g4ng-g4ng ex5 hehe.. “

” Semp0i steady lah bapak. Terbaik tidak salah pun naik motor ke show, boleh mengelakkan lewat sebab jem.. “

” Terbaiklah, senang nak celah-celah haha. ex5 lejen je, semp0i betul Faizal Tahir ni. Tak kisah naik apa janji sharp sampai tempat event ni baru superstar. Salute lah Faizal Tahir.. “

” Amazing, Faizal Tahir yang humble dan smart IQ. Semp0i naik ex5 je perg1 show. rendah diri, jati diri sangat tinggi bro.. “

Bukan motor berkuasa tinggi tapi cuma motor biasa sahaja cukup untuk Faizal Tahir. Iyelah janji dapat on time ke tempat show dan tidak runs1ng terlewat. Apa pun, Faizal memang humble sejak dari dulu sampailah sekarang. Terus maju jaya bang Faizal Tahir.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faizal Tahir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..