” Comelnya Afwa, kej4r burung sampai buka kasut, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Dato’ Sri Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Yang Mengej4r Burung-Burung Buat Ramai Terhibur. Amboi Afwa, Mulut Tu Tak Berhenti Bunyi, Bukan Main Seronok Lagi Yer !!

Bagi yang mengikuti perkembangan penyanyi nombor 1 negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza pasti mengetahui bahawa sekarang beliau sedang bercuti di Kota London bersama suami dan dua orang cahaya matanya, Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa.

Meninjau di akaun Instagram Afwa Khalid, telah berkongsi beberapa video yang memaparkan gelagat Afwa ketika berada di sana. Antara video yang dimuatnaik adalah gelagat comel Afwa yang sedang mengej4r burung-burung merpati.

Seolah teruja melihat banyak burung ada berdekatan dengannya, Afwa begitu seronok dapat mengej4r burung-burung tersebut. Bahkan menerusi satu video lain, Afwa berlari tanpa memakai kasut mengej4r burung-burung merpati.

Selain itu, ketika keluarga ini sedang berada di The Lake, Hyde Park, sekali lagi Datuk Siti dapat merakam gelagat Afwa yang mengej4r burung. Paling mencu1t hati adalah mulutnya yang ri0h sambil mengej4r burung. Mungkin terlalu seronok agaknya yer.

Jom tonton video-video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai peminat yang terhibur melihat gelagat comel Afwa sedang mengej4r burung-burung. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comelnya Afwa, kej4r burung sampai buka kasut, haha. Mulut pun tak berhenti jer1t, suka sangat lah tu dapat kej4r burung.. “

” Cute lah bud4k m0ntel ni, ibu pun ketawa tengok Afwa kej4r burung. Hbis lah lepas ni Afwa minta ada burung di rumah.. “

” Masyaallah tabarakallah sgt2 comel, ger4m tengok Afwa berlari. Suka betul Afwa dengan burung-burung tu.. “

” Siap buka kasut hehehee Afwa, Afwa kenapalah comel sangat ni. Happy holiday Afwa sekeluarga, bestnya.. “

” Kelakar tengok Afwa excited tengok burung di tasik tu. Comel dengar Tokti ketawa, mesti terhibur tengok gelagat Afwa.. “

” Afwa suka burung rupanya, minat betul tu, siap kej4r tak berhenti, hehe. Suka tengok video Afwa, comel sangat.. “

” Afwa dah dapat kaki, kemain lagi laju berlari yer, jat0h pun slumber je bangun kej4r lagi burung-burung tu, hehe.. “

Kejap masa berlalu, Afwa dah boleh berlari kejar sekarang yer. Comel tengok gelagat Afwa dalam video, happy betul dia. Apa-apa pun selamat bercuti Dato’ Sri Siti sekeluarga, semoga selamat pergi dan balik. InsyaAllah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG muhdafwakhalid, ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..