” Saya sendiri terkej0t, saya tengok Fattah Amin, depan mata saya.. ” – Johan As’ari

Pended4han Johan As’ari Tentang Fattah Amin Sepanjang Berlakon Bersama Dalam Filem Mat Kilau Mengej0tkan Ramai. Wah Padu Lah Fattah Amin, Ini Awang Yang Hebat !!

Sana sini masih hang4t diperkatakan berkenaan filem hebat arahan Syamsul Yusof berjudul Mat Kilau. Tidak hanya di kalangan peminat, malahan sesama rakan artis juga memuji kehebatan ke semua pelakon yang membintangi filem tersebut.

Nama besar seperti Dato’ Adi Putra, Fattah Amin, Beto Kusyairi dan Johan As’ari menjadi kekuatan filem epik ini. Malah kerana filem ini, nama Fattah Amin menjadi trending dan sebutan ramai. Meninjau akaun Instagram Dukatimerah, satu video daripada Johan As’ari telah pun dimuatnaik.

Menurut Johan, dia sendiri merasa terkej0t ketika melihat aksi Fattah ketika mereka sama-sama di set penggambaran. Secara live, Johan melihat bagaimana hebatnya gerak langkah Fattah bersilat dan juga memanah.

Komitednya Fattah terhadap watak yang digalasnya ini, dedah Johan yang Fattah sanggup menyelam di dalam sungai pada jam 3 pagi tanpa memikirkan sebarang bahay4. Ramai penonton yang sudah menonton filem ini memuji kehebatan lakonan Fattah.

Jom tonton video di bawah :

Johan turut mengatakan respectnya terhadap Fattah atas ketangkasan dan kecerdasan Fattah sepanjang menjayakan watak Awang yang dibawakannya. Antara komen-komen peminat :

Johan As’ari pun apa kurangnya, Fattah Amin did a good job. Tahniah buat kedua-dua pelakon hebat ini.. “

” Dua-dua pun hebat dan ada kelebihan masing-masing. Tahniah Fattah Amin dan Johan As’ari.. “

” Wow terbaikkk go higher Fattah Amin and salute respect juga to johanarrif_asari lakonan yg mantap dan pujian yg sngt ikhlas dari seorang plakon yg senior talented dan sentiasa humble.. “

Tidak ada lagi gelaran pelakon kayu sebagaimana yang pernah diberikan oleh peminat terhadap pelakon kacak ini. Bagi yang sudah menonton filem Mat Kilau , tentu bersetuju dengan pujian yang diberikan oleh Johan.

Apa-apa pun, dengan garapan pengarah yang padu, ditambah kehebatan para pelakon maka terhasil lah filem pec4h panggung yang mencipta sejarahnya tersendiri ini. Tahniah buat semua pelakon terutamanya Fattah Amin kerana berjaya membuktikan anda adalah pelakon versatile dan bagus.

Silakan SHARE..

Sumber : IG _Ducatimerah, IG Fattah Amin, IG Johan Ashari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..