” Mesti akak tu terkej0t, tak sangka Fazura tegur.. ” – Netizen

Video Fazura Terj4h Peminat Yang Memakai Tudung Keluarannya Cur1 Perhatian Warganet. Mula-Mula Tak Perasan, Bila Tahu Fazura Terkej0t Peminat Tu. Humble Sangat Fazura Ni !!

Fazura nama yang cukup besar dalam dunia seni hiburan tanah air. Sifat Fazura yang peramah tidak mengira kaum dan agama membuatkan peminat menyenangi dan menyayangi figura ini. Dapat dilihat daripada banyak program yang Fazura hadiri, ramah sahaja Fazura bertegur sapa dan berbual dengan peminat.

Meninjau akaun Instagram Fazura_topstokis, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fazura menegur seorang peminat ketika berada di sebuah shopping complex. Melihat peminat itu mengenakan tudung keluarannya, Fazura dengan mesranya menghampiri peminat tersebut dan mengucapkan terima kasih kerana memakai tudung keluarannya.

Peminat itu pada mulanya nampak terkebil-kebil kerana disapa oleh seseorang yang tidak dikenalinya. Menyedari itu adalah Fazura, terus riuh dengan ketawa dan nampak begitu teruja sampai menut0p muka kerana m4lu.

Hai lah Fazura, buat peminat tak keruan ni. Mesti teringat-ingat peminat ini moment ditegur oleh Fazura. Bukan selalu dapat jumpa artis menegur peminat seperti ini. Sudah terbalik situasinya, bukan peminat yang terj4h Fazura tetapi Fazura yang terj4h peminat, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Antara perkongsian lain yang memperlihatkan sifat humble Fazura apabila bersama peminat :

Sehingga kini, lebih 160 ribu tanda suka dicatatkan untuk posting ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Artis kena selalu buat macam ni, menggembirakan hati peminat. Bagus Fazura macam tu, terkej0t peminat tapi dua-dua happy.. “

” Bestnya dapat jumpa Fazura, kak pun sentiasa pakai tudung Fazura. teringin juga nak kej0tan macam ni.. “

” Seronoknya bila nak terjah saya macam ni. Comel g1la, Mesti fazura pakai mask, peminat tu tak perasan. Ishh, sweetgirl Malaysia niii.. “

” Nak juga Fazura tegur macam ni, bestnya kalau kena tegur macam ni. Collection dah banyak dekat rumah ni. Belum ada rezeki nak jumpa Fazura.. “

” Akak tu blur, tak perasan haha. Very friendly lah Fazura ni, bagus artis macam Fazura. Kalau saya menang1s dah kena macam ni, terharu ada artis menghargai peminat.. “

” Ala sopannya Fazura ucap terima kasih pada peminat. Mesti akak tu terkej0t, tak sangka Fazura tegur.. “

” Akak ni loading lepastu bile Fazura ckp ” terima kasih pakai tudung saya” terus dia perasan tu Fazura.. “

” Haha memula macam dia tak layan ek.. sekali dh bagi hint haha dan dan suka. kena terj4h dgn owner tudung kiki.. “

Gembira bukan kepalang peminat itu apabila menyedari itu adalah Fazura. Manalah tak terkej0t, artis kesayangan yang tegur. Fazura memang buat peminat bertambah sayang lah. Semoga ada lagi rezeki peminat lain yang dapat kena terj4h seperti ini pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura_topstokis

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..