” She’s my heaven on earth.. ” – Izara Aishah

Izara Aishah Kongsi Gambar-Gambar Terkini Bersama Anaknya, Irisa Alaia Raih Perhatian Peminat. Alahai Dah Semakin Comel Alaia, Cute Senyum Tu !!

Nama Izara Aishah bukan asing buat para peminat seni tanahair. Bekas peserta Dewi Remaja ini yang juga seorang pelakon kini bahagia dengan kehidupannya bersama Adib Khalid dan anak perempuannya, Irisa Alaia.

Untuk makluman, Alaia telahpun genap usianya 2 tahun pada 15 April yang lalu. Mewarisi kecantikan dan ketampanan wajah mama dan daddynya, Alaia membesar dengan sihat dan semakin besar semakin nampak wajahnya iras dengan daddynya.

Meninjau entry terbaru Izara di Instagramnya, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Izara bersama Alaia. Seperti biasa, Izara tidak membuka ruangan komen untuk peminat memberikan komentar mereka.

Dalam gambar ini, nampak comel sahaja Alaia bergurau dengan Izara. Dengan gigi yang tersusun dan putih bersih, senyuman Alaia semanis senyuman mamanya itu. Izara turut menulis di kapsyennya berbunyi ‘ She’s my heaven on earth ‘.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Izara ini telahpun mendapat lebih 32 ribu tanda suka daripada peminat. Habis pipi mamanya dicub1t-cub1t si kecil ini, pandai sangat bergurau Alaia. Fasa ini memang seronok apabila anak sudah boleh diajak berbual dan bermain bersama.

Baik Alaia mahupun Izara, kedua-duanya cantik dan comel. Pasti dewasa nanti, Alaia bakal secantik mamanya ini. Semoga Alaia terus membesar dengan sihat, menjadi anak kebanggaan keluarga dan jadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..