” Siap angkat tangan lagi kat aunty, peramah betul.. ” – Netizen

Gelagat Anak Elfira Loy, Muhammad Rayyan Khalaf Di Kedai Ikan Buat Ramai Terhibur. Wah, Peramah Betul Rayyan Ni, Excited Tengok Ikan Yer !!

Meninjau ke akaun Instagram Elfira Loy, perkongsian terbaru Elfira telah meraih perhatian ramai. Elfira telah memuatnaik beberapa buah video ketika membawa anaknya, Muhammad Rayyan Khalaf ke kedai ikan berdekatan rumah mereka.

Menurut Elfira, perjalanan dari rumah ke kedai tersebut hanya mengambil masa 30 minit sahaja. Namun begitu sudah menjadi kebiasaan Rayyan di mana dia akan tidur di dalam kereta walaupun perjalanannya sekejap sahaja.

Ketika hendak pergi ke kedai tersebut, Rayyan kelihatan agak teruj4 dan tidak sabar. Setibanya di kedai, Rayyan sempat lagi menyapa aunty kedai tersebut sehingga mendapat gelaran ‘ Chubby ‘ kerana kem0ntelan Rayyan.

Ramai ger4m melihat gelagat Rayyan yang begitu peramah walaupun dengan orang lain. Rayyan sangat seronok melihat ikan-ikan di kedai tersebut dan pastinya Rayyan ramb4ng matanya apabila melihat ikan-ikan yang cantik.

Sehingga kini, perkongsian Elfira ini telah menerima lebih daripada 15 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Menurut Elfira lagi, Rayyan sememangnya setiap hari akan pergi melihat ikan. Pastinya Rayyan sudah semakin mesra dengan aunty tersebut.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Rayyan. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” He’s so adorable love his enthusiasm a little sweetheart.. sama laa…selalu bawa Darissa Daniel pegi kedai auntie ni  banyak ikan.. “

” Wah dah ada secret admire ler..  cute.. Penat tgk ikannn sampai tertidur.. ger4m peramah betul.. comel rambut dia.. “

” Kenapa comel sangat? MasyaAllah. suka tengok dia.. pandainya dia.. siap angkat tgn lagi kat aunty.. peramah betui.. ” 

” Hahaah peramah betul la dia ni. Hi auntie tu tak tah4n.. comel lah rayyan ni.. ger4m tgk dia ni.. mulut tu comel jer.. ” 

” Style dia angkat tgn ‘hai untie tue mcm style anak Betty rahmad wira … comel .. macam mommy dialah.. cepat betul dah besar.. “

” Baik + ramah + comey.. hi auntie.. Ahhhh pandainya awak nii. Buat orang ger4m tau.. Anak angkat aunty ni ya Rayyan.. “

” Comelnya dia.. peramah pula tu.. sampai tertidur tgk ikan.. rayyan minat ikan yer..  comel tau dia mcm anak korea.. “

Alahai, comel sangat Rayyan ni. Pastinya Rayyan pandai mengenali pelbagai nama ikan jika setiap hari Rayyan pergi melihat ikan. Semoga Muhammad Rayyan Khalaf membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..