” Ini baru betul-betul nampak macam adik dan kakak.. ” – Netizen

Video Datin Anne Ngasri Melawat Anak Sulungnya, Abdul Warits Di Asrama Raih Perhatian Ramai. Wah Anak Dah Tinggi Dari Anne Lah, Handsome Pula Tu. Nampak Macam Kakak Dengan Adik Jer !!

Meninjau ke akaun Instagram Datin Anne Ngasri, perkongsian video Anne melawat anak sulungnya di asrama telah meraih perhatian ramai. Abdul Warits merupakan anak sulung Anne menerusi perkahwinannya yang pertama.

Warits sudah berusia 16 tahun kini berada di sekolah berasrama penuh, Kolej Yayasan Saad di Durian Tunggal, Melaka. Anne telah meluangkan masa datang melawat Warits dengan membawa anak-anaknya yang lain sambil melepaskan rindu.

Ramai yang memuji penampilan dua anak ber4nak ini yang nampak seperti seorang kakak dan adik. Ini kerana penampilan Anne tetap nampak maintain muda remaja walaupun usianya kini sudah 37 tahun. Anne sememangnya tidak dim4mah usia.

Warits sudah kelihatan lebih tinggi dari ibunya dan nampak handsome. Warits juga nampaknya amat merindui adik-adiknya juga. Video ini telah menerima lebih daripada 6 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang menyatakan Anne tetap maintain muda dan wajahnya tidak berubah langsung dari dulu. Antara komen-komen yang diberikan :

” Alololo.. I pulak yg bergenang air mata… Handsome plak boy tu.. study smart abg. And all the best for you.. annengasri_official you’re the best mom.. “

” Abg lgi tggi dri ibu ye.. awet muda betul mak nya.. Warits mcm mama suka senyum je.. Hehehe…. Mcm kakak g melawat adik kat asrama.. “

” Perghh mak dia still muda best nue ank bujang dh besar.. Lebih tinggi dari mama. dia dah abg.. Bukan ibu-anak. Awet muda betul lah.. “

” Dh besaq anaknya ibunya maintain mcm ank dar4.. anne comel sangat.. so sweet anak ber4nak.. Ini barulah betul2 nmpak macam adik kakak.. sbb kita kenal anne dari kecik..”

” Handsome abg warits, sy pernah jumpa anne masa pregnant abg warits.. kejap je dah besar, itu tandanya sy pon dah makin tua.. “

” Mcm adek bradek mak n anaknya.. macam kakak gi melawat adek eh haha.. Muka dari kecik smpai dah jd ibu tak brubah2.. “

” The best feeling , bila kita dekat asrama parents dtg hntr makananlah , duit lah , rasa mcm anak orang kaya sekejap time tu.. “

Sweet sangat gelagat dua anak-beran4k ini, senyuman Warits saling tak tumpah seperti Anne. Semoga Abdul Warits menjadi anak yang baik dan membanggakan ibu bapa. Belajar bersungguh-sungguh sehingga berjaya ke menara gading.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anne Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..