” Sedapnya nama baby, jarang ada orang nama macam ni.. ” – Netizen

Fasha Sandha Kongsi Gambar Menziarahi Baby Elisya Sandha Di H0spital Raih Perhatian Peminat. Wah, Mami Fasha Ada Tulis Nama Baby Lah. Bestnya Nama !!

Beberapa jam yang lalu, pelakon yang juga merupakan adik kepada Fasha Sandha, Elisya Sandha telahpun selamat melahirkan cahayamata pertamanya. Dikurniakan Allah seorang bayi perempuan yang sihat, ibu mertua Elisya, Shiela Rusly juga ada berkongsikan khabar gembira ini di Instagramnya.

Meninjau akaun Instagram Fasha Sandha, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fasha bersama suaminya, Aidil Aziz dan anak-anak mereka, Aisya Amaira, Putri Raysha Jemaima dan Putra Rayfal Ramli melawat Elisya di h0spital.

Dengan membawa jambangan bunga indah berwarna merah jambu dan putih, tertera pada kad ucapan tahniah buat Elisya dan Uzair atas kelahiran baby mereka. Tulis Fasha di kapsyennya, rasa syukur dan pujian untuk baby Elisya yang disebut sebagai Bunga El Haq.

Sedap nama baby Elisya dan Fasha membahasakan dirinya sebagai mami. Cantik dan sihat baby Bunga, Fasha juga mengucapkan tahniah buat Sheila yang secara rasminya bergelar ‘ Nana ‘ dan ibunya bergelar ‘ Nani ‘.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Fasha ini telahpun mencur1 perhatian para peminat. Ucapan tahniah juga diberikan oleh peminat dan rata-ratanya memuji nama baby Elisya yang comel itu. Antara komen-komen peminat :

” Alhamdulillah, syukur tahniah Elisya Sandha dan Uzaiq Haqimy. Nak c1um baby girl. bestnya nama baby.. “

” Alhamdulillah congratulation. Syukur, sedapnya nama baby Elisya. Comel namanya secomel tuannya juga.. “

” Alhamdulillah sedapnya nama baby. semoga menjadi anak yang solehah. Sukanya Aisya dapat tengok baby mak ngah.. “

” Aww nama baby, cantiknya nama Bunga El Haq. Jarang ada orang nama macam ni, Semoga jadi anak yang solehah baby Bunga.. “

” Lovenya nama baby, ringkas dan mudah ingat. Tahniah Elisya dan family semua. Selamat berpant4ng Elisya.. “

” Bungaaa. bestnya nama, rasa manja sangat bila panggil nama tu. Cantik namanya secantik tuannya juga.. “

” Tahniah sedapnya nama baby, tahniah seluruh keluarga Fasha dan Sheila Rusly, Tak sabar nak tengok muka penuh baby Bunga.. “

Alhamdulillah bertambah meriahlah keluarga besar Fasha dengan kelahiran baby Bunga. Peminat pasti ternanti-nanti perkembangan terkini baby Bunga selepas ini. Semoga baby Bunga sihat selalu dan mummynya Elisya juga cepat sihat kembali.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..