” Sweetnya suara Aafiyah, elok tersusun kata-katanya.. ” – Netizen

Video Perbualan Voice Notes Menerusi Whatsapp Antara Dato’ Seri Siti Nurhaliza Dan Siti Aafiyah Sebelum Pergi Ke Sekolah. Comel Betul Suara Aafiyah, Ibu Bercakap Pun Sedap Macam Menyanyi. Part Last Tu Terkej0t Dengar, Bukan Main Excited Lagi Aafiyah !!

Semalam Dato’ Seri Siti Nurhaliza telah berkongsi di akaun Instagramnya mengenai hari pertama anak sulungnya, Siti Aafiyah pergi ke sekolah. Aafiyah yang baru berusia 4 tahun sangat teruj4 untuk pergi ke sekolah.

Pada hari ini pula Dato’ Seri Siti telah berkongsi perbualan voice notes menerusi Whatsapp antaranya bersama Aafiyah sebelum pergi ke sekolah semalam. Aafiyah bangun seawal pagi dan menyatakan Aafiyah tidak sabar untuk pergi ke sekolah.

Perbualan kedua anak-ber4nak ini telah meraih perhatian ramai peminat sehingga mendapat lebih daripada 19 ribu tanda suka dalam masa 2 jam ia dimuatnaik. Nampak sangat sweet bukan perbualan Aafiyah dan ibunya.

Di akhir perbualan mereka, Aafiyah telah menyatakan keseronokan dan keteruj4annya dengan menjer1t ‘ Yeay ‘. Nampak sangat sopan percakapan Aafiyah dengan ibunya dan sudah pandai berdikari dengan sendiri.

Perkongsian Dato’ Seri Siti semalam :

Jom dengarkan perbualan Dato’ Seri Siti Nurhaliza dan Aafiyah :

Rata-rata netizen suka mendengar perbualan mereka dan mendoakan semoga Aafiyah berjaya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Mcm nyanyi je ibu berckp.. haha dia punye yeay tu. dgn kite skali yeay.. Aafiyah excited Moga jadi bekal akh1rat ibu ayah yg berjaya.. “

” Cmeyla dto dgn ank brckp.. Ni iklan ke.. elok tersusun kata² nye.. Alahai suara ibu nyaa ponnn tak payah menyanyi suara dah mendayu2 da.. “

” Tokti bercakap pun suara sedap.. Adoilaaii bab yang i LOVE u tu laa cam cair jiwa dengar.. comelnya suara aafiyah.. “

” Voice pun mcm nyanyi comel g1la.. tang yeayy tu kita pn yeayy skali. Awww so cute when she said I love you.. “

” Part last tu, Kemahennn.. semoga Afiyah berjaya di dunia dan akhirat.. Excitednya aafiyah nak p school.. dengar pun kita pun semangat.. “

” SubhanaAllah, Alhamdulillah.. sweetnya suara Aafiyah.. Aafiyah excitedlah Kiut betul.. halusnya cara berkomunikasinya.. “

” Alhamdulillah. Good girl nak gi School dah.. Hahaha comel suara. Excited ye.. Moga Aafiyah berjaya dunia dan akh1rat. Aamiin.. 

Wah, memang nampak keteruj4an Aafiyah untuk pergi ke sekolah. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Siti Aafiyah belajar dengan bersungguh dan menjadi anak yang berjaya di dunia serta di akh1r4t. Rajin-rajin pergi sekolah tau Aafiyah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..