” Comelnya kuih-kuih dia, rasa sayang nak makan.. ” – Netizen

Video Birthday Party Anak Hanis Zalikha, Yusuf Iskandar Yang Diuruskan Oleh Adik Beradik Hanis. Wah Syoknya Yusuf Ada Pakcik Dan Makcik Yang Kreatif Macam Ni. Deko Dessert Tu Paling Wow. Meriah Sangat !!

Yusuf Iskandar anak sulung kepada pasangan Hanis Zalikha dan Hairul Azreen kini telahpun genap 6 tahun usianya. Sejak Yusuf bayi sehinggalah kini, Yusuf antara anak selebriti yang mempunyai ramai pengikutnya tersendiri.

Sebelum ini, Hanis ada berkongsikan gambar Yusuf bersama kek hari lahirnya yang ke 6. Di Instagram Yusuf pula video Hanis bersama Hairul dan Alisa membuat surprise birthday kepada Yusuf ada dimuatnaik.

Meninjau akaun Instagram Hanis Zalikha, telah dikongsikan satu video yang memaparkan persediaan dan majlis hari lahir buat Yusuf. Apa yang menarik, birthday party kali ini semuanya diuruskan oleh adik beradik Hanis.

Dari dekorasi, juadah makanan, dessert serta permainan untuk kanak-kanak semuanya diatur dengan cukup sempurna. Hanis turut menunjukkan satu persatu wajah adik-adiknya bersama tugasan yang mereka lakukan.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, posting oleh Hanis ini telahpun mendapat lebih 24 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Bebdk happy sangat. Masa bwk blik invitation card, chantiq siap ckp, ma Besday yusof. I nak pegi boleh ke? Haziq sume excited.. tq jemput.. “

” Masya Allah everything re so cute. function ter0k siblings macam ni, power semua adik beradik Hanis ni kreatif.. “

” Kalau macam ni, saya yang dah besar pun nak join. Comelnya kuih kuih dia, rasa sayang nak makan.. “

” Ni namanya siblings multifunction. Follow you mom’s blog when they were kids, and now so cute they create Yusuf’s bday.. “

” Bertuah Yusuf dan Alisa moga menjadi anak yg soleh dan solehah Opah doakan moga Yusuf dan Alisa di kurniakan kesihatan yg baik dan keselamatan sepnj waktu aamiin.. “

” Aa everyone bekerjasama, bestnya. Look so fun, bud4k-bud4k mesti suka. Tak puas tengok video, part 2 please.. “

” Party tercute sekali, soo happening. Dari awal sampai ke musical, happy sangat-sangat. Tq uncle Hairul dan aunty Hanis jemput the boys.. “

Bukan bud4k-bud4k sahaja yang seronok, orang dewasa yang tengok pun ger4m. Makcik dan pakcik Yusuf yang excited dapat sambut bersama kawan-kawan kecil. Apa pun, happy selalu Yusuf dan terus ceria okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..