” Wah satu biji bas, nampak enjoy dan meriah betul percutian kali ini.. ” – Netizen

Video Keluarga Norman Hakim Dan Abby Abadi Menikmati Percutian Bersama Dengan Menaiki Bas Tarik Perhatian Ramai. Wah Meriahnya Semua. Part Video Menyanyi Lagu Elite Tu Memang Sporting Habis Semuanya !! 

Meskipun pernah gag4l dalam berumahtangga, hubungan Norman Hakim bersama bek4s isterinya, Abby Abadi dilihat sangat akrab. Sering berkongsi video bersama, ramai yang suka melihat ikatan ukhwah antara keluarga besar Norman dan Abby.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Norman, telah berkongsi beberapa video yang dikongsikan oleh isteri kesayangannya, Memey Suhaiza memaparkan percutian bersama keluarga besar mereka ke Terengganu.

Paling menarik kali ini, percutian tersebut telah dirancang oleh Abby bersama Memey dengan menuju ke destinasi menaiki sebuah bas. Tulis Memey, menikmati percutian tersebut dengan menaiki bas adalah bagi mencipta pengalaman indah buat anak-anak mereka.

Malah gelagat keluarga besar ini ketika dalam bas juga mencu1t hati. Norman sempat menyak4t dengan merakamkan gaya masing-masing ketika tidur. Sehngga kini, perkongsian video-video itu telah mendapart ribuan tanda suka sejak dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata peminat menyukai perkongsian video-video itu dan tumpang gembira menonton video percutian keluarga besar ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Wah satu biji bas, nampak enjoy dan meriah betul percutian kali ini.  Hepi holiday, selamat pergi dan balik utk family yg bahagia selamanya until Jannah.. “

” Bestnya naik bas ramai 2 macam ni. Nampak semua kemain lagi happy kan, hahaha. Happy holiday guys.. “

” Keluarga yang terbaik bagi saya, semoga Allah kurniakan segala yang terbaik buat seluruh keluarga ini. Aamiin ya Allah.. “

” Selesanya bas, senang kalau macam ni, just family je, hehe teruja pulak tengok. Apa-apa pun selamat bercuti.. “

” Syoknya tengok. Anak-anak smua nampak happy. Suka tengok keluarga Norman dan Abby kalau bercuti, hehehe smoga terus kekal baik hingga akhir hay4t.. “

” Happy holiday big family Norman. MasyaAllah suka tengok lah, smoga selamat smpai ke destinasi.. “

” MasyaAllah happy family alhamdulillah, happy holiday Norman Hakim, Memey Suhaiza n Abby Abadi.. “

Meriah betul nampak percutian keluarga besar ini, semua nampak teruja dapat menaiki bas. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengucapkan selamat bercuti buat keluarga Norman dan Abby, semoga dengan percutian ini akan lebih mengeratkan lagi silaturrahim antara keluarga mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim, Memey Suhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..