” Saya nang1s pulak tengok video ni Paknil.. ” – Netizen

Datuk Aznil Haji Nawawi Kongsi Video Apa Yang Berlaku Sebelum Naik Stage Dan Selepas Kena Kej0tan Di Anugerah MeleT0P Era 2021. Tak Perasan Rupanya Baca Kisah Diri Sendiri Atas Pentas. Part Last Tu Memang Terharu. Paknil Contoh Terbaik !!

Anugerah MeleT0P Era 2021 men1nggalkan kenangan manis dan sejarah tersendiri buat pengacara terkenal, Datuk Aznil Haji Nawawi. Dinobatkan sebagai penerima Anugerah Khas MeleT0P, ianya pengiktirafan yang bermakna buat diri Datuk Aznil setelah lama berkecimpung dalam dunia seni.

Yang viral semalam video reaksi Datuk Aznil ketika namanya disebut sebagai penerima anugerah itu. Kelihatan jelas muka Datuk Aznil yang ‘blur’ dan air mata kegembiraan serta terharu jat0h juga di hadapan ramai penonton pada ketika itu.

Meninjau akaun Instagram Datuk Aznil, telah dikongsikan satu video yang memaparkan situasi sebelum dan selepas terjadinya kej0tan ini. Seperti biasa, Datuk Aznil membaca cue card yang disediakan oleh produksi sebelum melangkah ke pentas sebagai penyampai anugerah.

Sudah menghafal skrip yang diberi, namun Datuk Aznil langsung tidak menyedari ianya berkisar tentang kisah hidupnya. Rezeki Datuk Aznil, trofi berada digenggaman akhirnya. Menghargai semua yang terlibat dalam AME 2021 ini, Datuk Aznil pergi bertemu ke semua mereka bermula dari belakang pentas sehinggalah ke bahagian control room di mana production team berada.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 9000 likes daripada peminat setakat ini. Rata-ratanya turut merasa seb4k melihat reaksi Datuk Aznil dan antara komen-komen mereka :

” Tahniah sifuku dan idolaku, we love you. What a nice surprise, congratulations Pak Nil. Alhamdulillah, you deserve it.. “

” Masa tgk video paknil penerima tu, airmata terus mengalir. Tak tahu kenape. Tp sy ni membesar dgn semua cerita2 yg paknil jd pengacara dan semua filem yg ada paknil mst sy tgk.. “

” Itula pknil. Masa paknil sebut semua ciri tu, mcm dlm hati da terdetik paknil nie, sape je yg all-around mcm nie pn hahahaha sekali tepat sangkaanku hihihi. Tu mcm dok pel1k kenapa pulak paknil dok up2 kn diri sndri ke, ingt mcm nk bgtau achievements sendiri ke ahhaahah. Tahniah paknil, u really deserve this.. “

” Saya nang1s pulak tgk video ni pak nil, banyak sumbangan pak nil pada industri.. tahniah pak nil.. “

” Alhamdulillah.. t.kasih pak nil.. kite kat umoh berjurai air mate tau.. pak Nil mmg layak untuk menang.. “

” Luckly u ni dh biasa atas stage.. selamba je. tak tahu sendiri yg dpt anugerah. Sed1h dengan kita sekali menang1s.. “

” Paknil punya terkej0t kalah bebudak af yg kena kej0tan dulu. byk kali tgk video paknil atas pentas sb masih terkej0t dan tak percaya dgn kej0tan astro ni.. “

Itulah Datuk Aznil yang selalu berbuat baik dengan semua orang. Tidak somb0ng dan tahu menghargai orang lain membuatkan Datuk Aznil disenangi ramai. Semoga Datuk Aznil dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Datuk Aznil Hj Nawawi, IG Meletop

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..