” Haha terus tak jadi mar4h, ger4m betul tengok Hayder ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Spontan Anak Eyra Hazali, Muhamad Hayder Qhalish Ketika Mendengar Papanya, Haziq Nadzli Membebe1 Buat Peminat Terhibur. Bijak Lah Hayder, Tak Jadi Papa Nak Mar4h Haha !!

Pasangan muda, Eyra Hazali dan Muhamad Haziq Nadzli baru sahaja menimang cahayamata kedua mereka penghujung April yang lalu. Dikurniakan seorang bayi lelaki yang sihat, kini Eyra dan Haziq ada 2 orang hero kecil yang comel wajahnya.

Pada perkongsian terdahulu, Eyra ada berkongsikan bagaimana gelagat anak sulungnya, Hayder Qhalish ketika melihat adiknya Endra. Ramai peminat yang mengatakan wajah Hayder dan Endra seiras dan banyak persamaannya.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Eyra Hazali, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Hayder bersama papanya. Haziq kelihatan membebe1 kepada Hayder dan meninggikan suaranya acah-acah ingin memar4hi Hayder kerana memuk0l Eyra.

Tidak disangka, Hayder membuat reaksi spontan yang mencuit hati. Papa tengah asyik membebe1 terus Hayder memegang pipi papanya itu supaya bersabar sambil menarik-narik janggut Haziq. Terus tersenyum menahan ketawa Haziq dengan telatah Hayder ini.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat comel Hayder ini telahpun mendapat hampir 75 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Bud4k banyak penyabar haha. comel comel macam ni terus tak sampai hati nak mar4h haha.. “

” Suka betul tengok gelagat hayder ni, comel betul.. bud4k bijak. Dia dah mal4s nak layan papa la tu haha.. “

” Gitu je suruh papa dia tenang haha, mama ajar ni. Comelnya Hayder ni, dilar4ng besar ye sebab cute sangat perang4inya.. “

” Haha terus tak jadi mar4h, ger4m betul tengok Hayder ni. Perang4i comel sangat. Good boy sangat.. “

” Pandai tu ambil hati papa. Ger4m je tengok. Nak mar4h pun tak jadi haha Hayder Hayder.. “

” Macam ni gaya tak jadi nak mar4h haha. Terus tersenyum papa nya haha. Bijak tarik janggut papa eh Hayder.. “

” Hayder let1h la dengar papa bebel. St0p haha. Confirm papa dia tak jadi mar4h balik.. Kita tengok pun tergelak dengan telatah Hayder ni.. “

Hayder Hayder, memang tak jadilah papa mar4h dan terus berhent1 membebe1 bila Hayder buat lagak manja seperti ini. Anak kecil yang pandai mengambil hati dan buat mama papa terhibur. Semoga Hayder jadi anak yang baik dan abang yang penyayang terhadap seluruh ahli keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eyra Hazali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..