” Afwa dah dapat kaki, asyik nak jalan je.. ” – Afwa Khalid

Video Terbaru Muhammad Afwa Yang Kini Sudah Pandai Berjalan Buat Ramai Peminat Ger4m. Alahai, Comel Betul Afwa. Boleh Pula M4lu-M4lu Bila Ibu Panggil !!

Meninjau ke akaun Instagram Muhd Afwa Khalid, p0sting terbaru yang dikongsikan telah mencur1 perhatian ramai peminat. Afwa yang kini sudah berusia setahun lebih sudah boleh berjalan dengan sendirinya tanpa bantuan.

Di ruangan kapsyen juga dinyatakan bahawa Afwa asyik nak berjalan sahaja sejak sudah boleh berjalan dengan sendirinya. Nampaknya makin ligat lah ibu mengej4r Afwa yang sudah pandai berjalan sekeliling rumah.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Dato’ Seri Siti Nurhaliza memanggil anaknya ini agar berjalan ke arahnya. Afwa yang pada awalnya nampak ingin menuju ke arah ibunya namun terhenti apabila melihat dirinya dirakam.

Afwa terus kelihatan m4lu-m4lu untuk berjalan walaupun dipimpin oleh pengasuhnya. Apa yang membuatkan ramai peminat ger4m melihat Afwa ialah m1m1k muka Afwa yang masam dan munc0ng tetapi kelihatan sangat comel.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah Afwa. Dahlah putih melepak, buat muka comel pula Afwa kan. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comelnya Afwa ger4m.. Ya Allah Ma Sha Allah Kenapa comey sgt nieh Tokti jat0h hati tawww.. “

” Comel Muhammad afwa bijak happy good boy.. Alhamdulillah dah b1sa jalan ganteng nya dn pinter.. Hallo dedek dah bs jalan ya.. “

” Apeni comel sgt.. Comeeeyyyy sngt2.. ger4m tengok afwa.. Comel Muhammad afwa bijak happy good boy.. “

” Masya allah gantengnya.. Ingin banget lihat wajah Dato Siti saat sedang mengasuh Afwa. tampannya afwa, wajah dato siti.. “

” Comey sgt baby Tokti.. macam anak jepun.. semoga membesar dengan sihat.. Ger4mnya tgk pipi bam BAM afwa ni.. mcm nk cub1t je.. “

” Putih kulit Afwa kan .. semakin comeii dah.. Masya-Allah Tabarakallah.. Merahnya tangan tokti.. Comey la afwa .. “

” Alaa muncung nya dia’smart boy.. alolahh.. adik duk elok elok tau’i miss you ummuahhhh Alhamdulilah.. “

Fasa anak sudah pandai berjalan sememangnya amat dinantikan oleh ibubapa. Namun sebenarnya lebih mencab4r apabila anak sudah pandai berjalan. Tak sabar pula nak tengok Afwa sudah pandai berlari pula kan. Semoga Afwa membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..