” Siti Nurhaliza 1997 sangat, dengan rambut kep0k-kep0k tu sebijik sama.. ” – Netizen

Dato’ Seri Siti Nurhaliza Kongsi Gambar-Gambar Anaknya, Siti Aafiyah Yang Semakin Pandai Berposing. Amboi Kemain Lagi Aafiyah, T1ru Gaya Ibu Sangat Ni. Rambut Kep0k-Kep0k Tu Macam Gaya Tokti Masa Muda, Hehe !!

Siapa tidak kenal dengan anak sulung penyanyi kesayangan ramai, Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah. Semenjak Aafiyah masih bayi sehinggalah kini sudah berusia 4 tahun, apa sahaja tentang Aafiyah pasti menjadi tumpuan peminat.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Siti, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Aafiyah. Aafiyah yang memakai baju gaun dengan sulaman bunga timbul nampak begitu comel. Dengan rambutnya yang lebat, Aafiyah mempunyai senyuman yang sama seperti ibunya.

Tulis Dato’ Siti di kapsyennya berbunyi ‘ Amb0i amboi t1ru posing ibu nampak ‘. Wajah Aafiyah dikatakan oleh peminat nampak semakin seiras dengan ibunya ini semenjak semakin membesar. Senyuman manisnya saling tak tump4h seperti Dato’ Siti.

Ramai juga peminat yang teringat kenangan ketika Dato’ Siti muda dulu. Melihat gaya Aafiyah dengan fesyen rambutnya itu sama seakan melihat Dato’ Siti. Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, Aafiyah mewarisi kecantikan ibu sangat.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Beberapa jam setelah dikongsikan, posting oleh Dato’ Siti ini telahpun meraih lebih 20 ribu likes daripada peminat. Ramai yang mengatakan Aafiyah kelihatan seperti Dato’ Siti ketika remaja dahulu. Antara komen-komen peminat :

” Ayu jelita laksana nirmala, lebatnya rambut. Kep0k kep0k tau, dari kecil dah pandai berposing.. “

” Siti Nurhaliza 1997 sangat haha, pandai Aafiyah bergaya. C0py ibunya betul, dah besar sangat lah dia ni.. “

” Comel macam ibu, cantiknya Aafiyah ni. Makin lama makin sebiji macam ibu, pelapis masa akan datang.. “

” Amb0i c0py paste ibu ni, memang mini Tokti lah. Car4s ibu tau hehe, bijak sangat Aafiyah ni.. “

” Sejibik muka ibu dia masa zaman muda-muda dulu. teringat lagu mawarku pulak. Dengan rambut kep0k kep0k tu sebijk sama.. “

” Cantiknya dia, manis siti junior sangat. Pandai bergaya macam ibu. rambut dia cantik, ingat tokti zaman muda dulu.. “

” Purnama merindu vibes on Aafiyah hahaha eeii kecil-kecil dah lawa. Seperti pepatah mengatakan ‘ kalau buah jat0h tidak akan jauh dari pohonnya’. fix ini siti nurhaliza versi kecil.. “

Kecil lagi sudah pandai bergaya dan memberikan posing menarik. Maklum sahajalah Aafiyah sering mengikut ibunya ini ke sesi photosho0t. Memang tak berbeza cara posing Aafiyah dengan Dato’ Siti. Apa-apa pun, semoga Aafiyah menjadi anak solehah dan pendamping setia ibu okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..