” Memang terbaik sangat lah Dato’ Siti, sempat lagi melawak.. ” – Netizen

Video Respon Dato’ Siti Nurhaliza Mengenai Rakaman Video Yang Menunjukkan Dia Sedang Mengeluarkan Duit Di ATM Raih Pujian Ramai Peminat. Terbaik Lah Jawapan Dato’ Siti, Patutlah Ramai Yang Sayang !!

Baru-baru ini, tindakan seorang individu berkongsi video yang memperlihatkan penyanyi tersohor negara, Dato’ Siti Nurhaliza bersama anaknya, Aafiyah sedang mengeluarkan duit di ATM telah mengund4ng rasa kurang senang peminat Dato’ Siti Nurhaliza.

Pelbagai respon telah diberikan oleh peminat Dato’ Siti kerana menganggap tidak menghormati privasi Dato’ Siti sedang mengeluarkan duit ketika itu. Bagaimanapun, individu berkenaan telah menyedari kesil4pan yang dilakukannya dan telah pun memohon maaf.

Terkini, menerusi satu Instagram peminat Dato’ Siti telah berkongsi satu video respon Dato’ Siti mengenai hal tersebut. Dengan wajah yang tenang, Dato’ Siti berkata bahawa telah memaafkan individu itu kerana memahami perasaan teruja peminatnya.

Sempat Dato’ Siti berseloroh bahawa dia juga bimb4ng sebenarnya jika ketika individu tersebut merekod ketika Dato’ Siti sedang menekan number pin. Hingga kini perkongsian respon Dato’ Siti telah ditonton lebih 10 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Mendengar kata-kata Dato’ Siti dalam video itu, rata-rata peminat-peminat memuji sikap pemaaf Dato’ Siti. Antara komen-komen menarik adalah :

” Baiknya lahai Siti Nurhaliza ni, kita sebagai peminat pasni kenalah alert. Memang excited bila idola ada depan mata kan, hehe.. “

” Dato Ct memang terbaik lah, pernah jumpa sekali, Allah rasa terdiam sbb baik sangat lah dia. Semoga Dato Ct sentiasa diberkati.. “

” Memang terbaik sangat, sempat lagi melaw4k. Tu lah sikap sebenarnya Dato’ Siti, tak pernah melent1ng.. “

” Mulianya hati Tokti. Daripada zaman muda sehingga lah sekarang, beliau tak pernah meninggi diri dan setiasa melayani semua peminatnya.. “

” Terbaik Dato, ni lah sikap yang patut kita contohi. Tak melent1ng dan sentiasa maafkan orang apa juga keadaan.. “

” Baiknya idola sorang ni, pasni harap siapa2 pun kena lah beringat lah kena juga tengok situasi ketika sedang merakam tu.. “

” Patut ramai sayang, tengok lah sikap Dato’ Siti. Jenis yang tak suka panjangkan cerita  dan memaafkan orang.. “

Memang terbaik respon Dato’ Siti, malah sempat lagi membuat kelakar, patutlah ramai yang puji. Apa-apa pun, semoga Dato’ Siti terus berjaya dalam bidang yang diceburi dan bahagia bersama anak-anak dan suami tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG I.am.amar.sempoi, Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..