” Nabil je berani buat Lofa cenggini, haha.. ” – Daebakingz

Video Nabil Ahmad Menyak4t Neelofa Dan PU Riz Dalam Program Melet0p Yang Mencu1t Hati Ramai. Sempat Lagi Nabil, Kan Dah Kena Dengan Ummi Bilal, Haha !!

Baru-baru ini, pasangan selebriti popular, Neelofa dan PU Riz telah menjadi tetamu jemputan rancangan MeleT0P. Selain Neelofa dan PU Riz, penyanyi Ernie Zakri dan suami, Syamel yang baru menimang cahaya mata sulung juga turut dijemput.

Dalam satu segmen, kedua pasangan suami isteri ini diminta untuk menyahut cab4ran membuat demo untuk menyiapkan bayi (anak patung). Bagaimanapun, rancangan tersebut tiba-tiba menjadi kec0h apabila pengacara rancangan tersebut, Nabil Ahmad telah menyak4t Neelofa dan PU Riz.

Aksi Nabil yang tiba-tiba menutup wajah anak patung sambil memberitahu bahawa Bilal ( anak Neelofa) masih belum bersedia untuk berkongsi wajahnya buat tatapan umum. Sekali gus, Neelofa dan PU Riz turut ketawa dengan us1kan Nabil itu.

Dalam masa yang sama, kelihatan Neelofa sempat ‘memuk0l’ bahagian lengan Nabil dengan mikrofon. Hingga kini video Nabil menyak4t Neelofa dan PU Riz telah ditonton lebih 4 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram Daebakingz.

Jom tonton video di bawah ini :

Nabil memang tak sah kalau tak menyak4t Neelofa. Umum tahu bahawa Nabil dan Neelofa memang sahabat baik dan pernah bergandingan bersama menjadi pengacara rancangan MeleT0P sebelum Neelofa membuat keputusan untuk tidak lagi bergelar pengacara rancangan itu beberapa tahun lalu.

Terdahulu, Neelofa dan PU Ri memilih untuk tidak lagi berkongsi wajah penuh cahaya mata mereka buat tontonan umum atas sebab tertentu. Keputusan yang dibuat mereka sekali gus menerima pelbagai reaksi netizen dan ada yang memahami serta menghormati keputusan pasangan ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, Neelofa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..