” Comel je cari Dadda, Nyamma ni drama sangat. Haha.. ” – Netizen

Video Reaksi Nur Fatima Aisya Ketika Melihat Daddynya, Fattah Amin Di Kaca TV Raih Perhatian Peminat. Amboi Laju Fatima Cari Dadda. Comel Je Cakap ‘Dadda Work Work’ , Pandai Sangat !!

Drama hebat gandingan Fattah Amin, Fasha Sandha dan Nelydia Senrose, Khilaf Asmar4 sudah pun melabuhkan tirainya semalam. Tidak hanya peminat, malah Fazura dan si kecilnya, Nur Fatima Aisya juga menonton drama ini.

Meninjau akaun Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan satu video berdurasi 20 saat yang memaparkan gelagat Fatima ketika melihat wajah daddynya itu di kaca televisyen. Spontan Fatima memanggil dadda dan terus berjalan mencari Fattah.

Kedengaran suara Fazura mengatakan kes1an Fatima mencari dadda. Ketika ditanyakan oleh mommynya ini mana dadda, Fatima menjawab ‘ work work ‘ . Alahai anak Dadda ni, semakin banyak perkataan yang sudah pandai disebutnya.

Dengan rambut yang diikat kiri dan kanan itu, Fatima nampak sangat comel memakai baju tidurnya. Semakin besar, semakin bijak Fatima. Sekarang Fatima cepat mengikut semua yang Fazura sebutkan. Antaranya ‘ awak ni ‘ yang membuatkan peminat ger4m mendengarnya.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 15 ribu tanda suka telahpun dicatatkan untuk posting ini sehingga kinu dan rata-ratanya terhibur melihat telatah comel Fatima mencari daddanya. Antara komen-komen peminat :

” Alolo budak bijak pandai ni. Dadda work work haha, comelnya dia. Kami pun tonton Dadda worl ni Fatima.. “

” Bijaknya Fatima sayang. Really daddy’s girl ni… So manja with dadda. Comel je cari Dadda.. Nyamma ni drama sangat haha.. “

” Bijaknya lahai, pergi keluar cari Dadda. Ada ke tak tu Fatima sayang. Ger4m je tengok si comel ni.. Fatima belum 2thn tapi boleh lihat kecerdikannya, cepat menangk4p dan tidak pelat. Akan datang cakap petah ni.. “

” Awak ni, bijaknya. Pandai je Fatima dadda ‘ work work ‘ haha. Smart girl Fatima. Saya pun tengah tengok dadda awak ni Nyamma.. “

” Alolo so smart this cutiepie. semoga menjadi anak soleha dan penyejuk hati dadda & mummy. Fatima ni cerdik, dah nampak jejak seorang anak yang jenis concern.. “

” Siap pegang dada tengok dadda dia, so cute la Fatima. Very smart little girl, eh ger4mnya dengan dia ni.. “

” Alolo cari dadda dia, anak dadda sangat ni. Cerdik dia, kecil dah tahu Dadda pergi work.. R1sau betul dadda dia h1lang haha.. “

Macam-macam akal si Fatima ini, seorang anak yang penyayang. Sayang sangat pada Dadda sampai terus dicari daddynya. Apa-apa pun, memang comel lah  Fatima dengan ayat-ayat spontan tu. Semoga menjadi anak yang solehah dan bijak yer Fatima.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fattah Amin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report uma ntuk c0pyright akan dikenakan..