” Aiskrim pedas ye, haha comel lah.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Bersama Ibunya, Noor Nabila Buat Ramai Terhibur. Lawak Lah Jebat Cakap Aiskrim Pedas. Part Ucapan Hari Raya Pun Comel, Siap Ada Pesanan Lagi !!

Meninjau ke akaun Instagram Noor Nabila, satu perkongsian video yang dirakamkan ketika membuat sesi live telah membuatkan ramai terhibur. Video tersebut memaparkan celoteh Jebat Jayden sambil memakan aiskrim.

Jebat yang kini sudah berusia 4 tahun sememangnya gemar berceloteh. Gelagat Jebat memakan aiskrim sambil mengigil dan menyatakan aiskrim yang dimakannya berasa pedas membuatkan ramai terhibur.

Jebat juga turut membuat ucapan hari raya aidilfitri apabila diminta oleh ibunya. Tidak dilupa juga berserta pesanan kepada semua yang menonton sesi live tersebut. Apa yang menarik ialah Jebat ingin menyambut hari raya di Indonesia.

Jebat turut menyatakan mengapa Jebat ingin menyambut hari raya di sana. Alahai, kecil-kecil sudah teringin nak beraya di perantauan ye. Rupanya Jebat ada ingin menyambut hari raya dengan seseorang di Indonesia.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, kebanyakan peminat Jebat dari Indonesia memberikan komen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Haiyoooo fidermannnnn.. Aiskrim pedas ye.. Haha.. Comelnya.. jayden.. datanglah ke Indonesia .. comellah jebat ni. “

” Menggigil mkn aiskrim jebat, jebat.. Mari sini datang ke Indonesia. Super cute.. sejuk sebab makan aiskrim.. “

” Hai jayden.. ni aunty yg kacau jayden kat kolam hyatt.. Met hari raya kak.. saya dr indonesia.. comel jebat .. “

” Comelnya, selamat hari raya.. Mohon maaf lahir dan batin, slm knl saya dari indonesia.. handsome prince.. “

” Kita tunggu video fiderman kat tikt0k, rindu pula.. harap harap tangan fiderman tak r0sak lagi.. selamat hari raya kak bella dan jebat.  “

” Selamat hari raya aunty dan jebat . Comel sangat.. jebat jayden budak bijak.. tak jemu tgk telatah jebat jayden.. “

” Hi jebat, selamat hari raya aidilfitri.. makan aiskrim ye.. cmne lah rasa aiskrim perisa pedas tu.. comel sangat jayden ni.. “

Alahai, comel sangat mendengar celoteh Jebat. Mesti mommy pun seronok nak melayan celoteh Jebat. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada Jebat Jayden dan mommy. Semoga Syawal kali ini disambut dengan penuk makna.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Nabila

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..