” Semangat bang Aeril, zip seluar pun tak tutup bang. Haha.. ” – Netizen

Video Wawa Zainal Beri Hadiah Kej0tan Istimewa Buat Aeril Zafrel Menang1s. Wah Kereta Mewah Idaman Aeril Ni. Manalah Aeril Tak Menitis Air Mata. Part Zip Seluar Tu Lawak, Komen Aeril Buat Kant0i Lah !!

Meninjau akaun Instagram Wawa Zainal, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Wawa memberi kej0tan berupa hadiah sebuah kereta mewah jenama Lambogini. Pada mulanya Wawa berkata kepada suaminya, Aeril Zafrel kereta ini disewanya sehari dan mengajak Aeril untuk test drive kereta ini.

Ketika Wawa memberikan geran kereta yang tertulis nama Aeril di atasnya, tergam4m dan menang1s Aeril lantas memel0k isterinya. Murah rezeki Aeril kerana Aeril sendiri tidak pernah kedek0t dengan Wawa.

Sebelum ini, Aeril sendiri memberikan 2 kej0tan untuk Wawa iaitu bilik pejabat CEO dan bilik tidur seperti hotel. Murah rezeki suami dan isteri ini, saling menghargai antara satu sama lain. Dari hidup sus4h dan sekarang sudah layak bergelar jutawan, masih tetap bersama.

Ungkap Wawa lagi, hadiah ini tidak seberapa jika hendak dibandingkan dengan semua peng0rbanan yang dilakukan oleh Aeril untuk mereka sekeluarga. Hadiah yang pastinya bermakna dan berharga untuk Aeril, kereta idaman selama ini akh1rnya menjadi miliknya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Wawa ini telahpun merekodkan lebih 100 ribu likes daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat :

” Kakak bangga sama Wawa. Semoga setiap titik peluh kalian bersus4h pay4h dulu Allah SWT terus melimpahkan Rahmat dan Nikmat kehidupan buat selamanya. Di dunia dan akh1rat, inshaa Allah.. “

” Wow congrats both of you. Seronoknya tengok dapat bahagiakan pasangan. Alhamdulillahg alla kulli hal.. “

” Alhamdulillah bestnyaa tgk wawa & aeril. Semoga semakin suksess dimewahkan rezeki selalu insyaAllah.. “

” Dulu sus4h sama sama, sekarang senang sama sama. Haha semangat bang Aeril, zip seluar pun tak tutop bang haha.. “

” Tahniah bos, lambo terus keluar, kereta raya raya raya. First time tengok Aeril macam nak nang1s macam ni..Semoga korang bahagia till Jannah.. Amin.. “

” Aku pulak yang nang1s, alhamdulillah Pasangan yg sentiasa berlumba untuk membahagiakan satu sama lain. moga Allah rahmati dan lindungi hubungan ini.. “

” Alhamdulillah… Bahagianya tgok korang… Saling berbagi kasih sayang… Semoga terus bahagia kekal hingga ke Jannah.. “

” Wa, zip dia tu tak tutup haha. Apa pun melet0p la korang ni. Siapa tak excited kereta lambo tu. Semoga terus berkasih sayang.. “

Di sebalik seronok melihat Wawa membahagiakan Aeril, peminat juga perasan ada yang tidak kena pada seluar Aeril. Malah Aeril sendiri turut memaklumkannya di ruangan komen. Ad0i benda sudah jadi, apa boleh buat ye tak Aeril, haha.

Tahniah Wawa dan Aeril, bukan calang-calang orang boleh memiliki kereta mewah seperti ini. Semoga rezeki Wawa dan Aeril sentiasa mencurah-curah seperti air hujan dan berbahagia selalu. Aeril, next time jangan lupa zip seluar okey, haha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal, IG Aeril Zafrel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..