” Mamu dengan Mat memang kelakar lah, pen4t ketawa, haha.. ” – Netizen

Video Game Doodles Ch4llenge Sharnaaz Ahmad Dan Shukri Yahaya Buat Ramai Terhibur. Part Teka Kuih Tepung Pelita Tu Memang Kelakar Betul Lah, Siap Shuk Buat Gaya Makan, Haha !!

Keakraban pelakon Sharnaaz Ahmad dan Shukri Yahaya memang semua peminat tahu. Ada sahaja video Sharnaaz dan Shukri saling menyak4t antara satu sama lain buat yang menonton tidak kering gusi ketawa melihat telatah mereka berdua.

Meninjau di akaun Instagram bulanbintanghq telah berkongsi satu video yang memaparkan Sharnaaz dan Shukri telah bermain game Doodles Ch4llenge. Menerusi video itu, Sharnaaz telah diarahkan untuk menutup mata dan melukis perkataan teka teki yang perlu dijawab oleh Shukri.

Namun telatah dua sahabat baik ini dalam video tersebut telah membuat yang menonton terhibur. Lebih-lebih lagi melihat ketika Shuk yang tidak henti menyak4t Sharnaaz yang matanya sedang ditutup.

Hingga kini video Sharnaaz dan Shukri Yahaya telah mendapat lebih 3 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagaram. Alahai ada sahaja Shuk nak ken4kan Sharnaaz, tapi memang kelakar video ini.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-rata meluahkan rasa terhibur mereka setelah menonton video Sharnaaz bersama Shukri. Antara komen-komen menarik adalah :

” Mamu dengan Mat memang kelakar lah, pen4t tau ketawa. Ada ja ha Mat ni nak menyak4t Mamu, hahahhaa.. “

” Mamu vs Mat, memang lawak ar. Haha tapi memang suka tengok dua sahabat ini saling menyak4t.. “

” Hahhaa kes1an lah Mamu, Shuk ni memang nak4l la. Ada full video tak, haha macam best pulak tengok.. “

” Main game macam ni memang rasa macam nak hemp0k member woo, tapi comel tengok dua kawan ni.. “

 ” Kalau tak lawak memang bukan Shuk dan Sharnaaz lah. Ada ja perangai dua2 korang ni buat orang ketawa.. “

 ” Siapa buat gaya makan tu Shuk, haha last kelakar, Mamu mencari2 Shuk. Macam dia tahu ja Shuk nak ken4kan dia.. “

” Nak full pleasee tak puas ketawa tengok gelagat 2 hero Malaysia ni. Perangai dua2 masuk air, hahahaha.. “

Macam-macam ragam dua sahabat ni main game Doodles Challenge ni. Apa-apa pun, semoga hubungan persahabatan antara Sharnaaz Ahmad dan Shukri Yahaya akan terus kekal baik serta kedua-dua mereka terus berjaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bulanbintanghq, Shukri Yahaya, Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..