” Pandai dia no no no kan mama haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Eyra Hazali, Muhammad Hayder Qhalish Melar4ng Eyra Makan Air Batu Buat Peminat Terhibur. Amboi Hayder, Comel Sangat Sebut ‘No No No’ Sambil Buat Isyarat Jari Tu. Report Papa Cepat Hayder, Hehe !!

Pelakon Eyra Hazali kini sedang sarat hamil cahaya mata keduanya. Anak sulung Eyra yang diberi nama Muhammad Hayder Qhalish bakal berusia 2 tahun pada bulan Ogos akan datang. Memiliki wajah comel, gelagat Hayder seringkali membuatkan peminat terhibur.

Pada perkongsian terdahulu di akaun Instagram hes.journal, telah dikongsikan gelagat Hayder yang bermain bola bersama papanya, Muhammad Haziq Nadzli. Haziq menyakat Hayder dengan berpur4-pur4 tidur dan ini membuatkan Hayder menang1s.

Entry terbaru di akaun ini pula memaparkan telatah Hayder ketika bersama Eyra pula. Kelihatan Eyra mengeluarkan ketulan ais dari dalam peti sejuk. Melihat mamanya memegang ais, laju sahaja Hayder menyebut ‘ no, no ‘ dan menghampiri Eyra.

Bukan sekadar menyebut no sahaja, Hayder siap membuat isyarat jari lagi. Alahai cerdik sangat anak mama ni. Mamanya pun sampai tergelak melihat gelagat Hayder ini dan memberitahu Hayder supaya tidak memberitahu papanya. Aaa mama cur1-cur1 makan ais lah ni yer, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Video Hayder ini telahpun meraih hampir 10 ribu tanda suka daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat :

” Comel Hayder no no. Pandai dia no no no kan mama haha. Good boy, tergelak lak tengok Hayder buat jari camtu.. “

” No no no.. Ala comelnya lahai. Pandailah Hayder ni. Dah la cute, makin pandai pulak tu.. Ee ger4mmm.. “

Ee siapa tak ger4m tengok muka comel Hayder itu. Rela berlari-lari datang kepada mama semata-mata untuk mengatakan ‘ no ‘ tu. R1sau sangat Hayder tengok mama pegang ais tu yer. Tak lama lagi Hayder bakal bergelar abang, tentu jadi abang yang penyayang ni.

Apa-apa pun, semoga Muhammad Hayder Qhalish sentiasa membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat mama dan papa. Teruskan menjadi penghibur dan pendamping setia kedua ibu bapa serta sentiasa dalam lindungan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hes.journal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..