” Macam bapak dengan 3 orang anak perempuan.. ” – Netizen

Amy Mastura Kongsi Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Keduanya, Adalia Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Besar Anak Dar4 Amy, Iras Betul Muka Daddynya. Amy Pun Maintain Macam Sebaya Dengan Anak !!

Sebut sahaja nama Amy Mastura, tentunya peminat sudah terbayangkan penyanyi dan pelakon yang bertubuh kecil molek ini. Sekalipun usia Amy telahpun melepasi angka 50-an, namun figura ini tetap nampak muda remaja.

Untuk makluman, Amy memiliki 2 orang anak iaitu Adriana dan Adalia. Kedua-duanya sudah besar panjang dan jadi anak gad1s yang manis sama seperti ibunya. Meninjau akaun Instagram Amy Mastura, telah dikongsikan beberapa keping gambar mereka sekeluarga.

Menyambut ulangtahun kelahiran anak keduanya Adalia yang ke 17 tahun, wajah mereka anak beran4k menjadi tumpuan peminat. Ramai peminat yang mengatakan anak-anak Amy lebih banyak mewarisi wajah suaminya, Alvin.

Seperti biasa, port mereka mengambil gambar setiap kali adanya hari lahir pastinya di dapur. Tempat yang sama, cuma bezanya angka di atas lilin dan orang yang diraikan sahaja. Amy pun makin berusia, makin awet muda sudah seperti kakak dan adik sahaja.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Amy ini telahpun mendapat lebih 9000 likes daripada peminat. Ramai yang memuji wajah muda Amy dan tidak kurang juga yang mengucapkan ucapan selamat hari lahir buat Adalia. Antara komen-komen mereka :

” Happy birthday Adalia sayang. Kejap je dah setahun, nampak kematangan wajah Adalia. Have a good one dear.. “

” Happy birthday Adalia, Alhamdulillah sudah 17 tahun. dah anak dar4 sunti. happy sweet 17, Adalia sebijik muka ayah la.. “

” Barakallah Alhamdulillah Happy Birthday Adalia. moga menjadi anak solehah yang berakhlak mulia. Berjaya dunia akh1rat. Mak nya pun macam sweet 17 juga.. “

” Comeinye la miaw pun sorang satu. happy birthday adalia.. mak nya maintain muda mcm adik. Satu family yang comel semuanya.. “

” Happy sweet 17 Adalia, dua-dua anak dar4 Amy dua dua muka ayah. Cantik cantik semua, mak dia lagi cantik muda selalu.. “

” Daddy face, happy birthday Adalia. Semoga sentiasa dalam lindungan Allah. Kenapa mak dia tu gaya yang bongsu eh hehe. Muda selalu Amy ni.. “

” Macam bapak dgn 3 org anak perempuan. Amy nampak macam bud4k belasan tahun jugak. happy birthday to adik.. “

Memang nampak muda selalu Amy ini, kalau dikatakan adik-adik pun tentu orang akan percaya. Apa pun, kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun yang ke 17 tahun buat Adalia dan semoga Adalia sentiasa berjaya dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Mastura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..