” Tiba-tiba rasa seb4k bila cakap daddy hug mimi.. ” – Netizen

Video Anak Fizi Ali Dan Shakilla Khoriri, Ameena Sofia Bercerita Tentang Mimpinya Buat Ramai Seb4k. Alahai Comel Sangat Ameena, Tapi Part Akhir Tu Memang Menyentuh Hati !!

Ameena Sofia merupakan anak kepada Shakilla Khoriri bersama bekas suaminya, Fizi Ali. Meninjau ke akaun Instagram, p0sting terbaru yang dikongsikan telah membuatkan ramai netizen tersentuh hati dan berasa seb4k.

Ameena bercerita kepada ibunya mengenai mimpi yang dialaminya. Menurut Ameena, dia bermimpi bapanya memuk0l dirinya dengan benda taj4m. Ameena turut menunjukkan di bahagian mana dia dipuk0l.

Apabila mendengar cerita Ameena, Shakilla sengaja bertanya kepada Ameena untuk membuat laporan polis. Namun respon yang diberikan oleh Ameena ialah dia tidak mahu kerana dia sayangkan bapanya.

Di akhir video tersebut, Ameena ada menyebut perkataan ‘ daddy hug mimi ‘ yang membawa maksud bapanya memel0k ibunya. Hal ini membuatkan ramai netizen berasa seb4k dan seolah-olah Ameena rindu akan ibu bapanya untuk kembali bersama.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang mendengar cerita Ameena berasa seb4k. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Alaaaaaa bila dengar ameena sebut daddy hug mimi emmm sed1hnyaaa.. comel sgt awak ni ameena ger4m untie tgok awk.. “

” Ameena said didi hug mimi tau.. Cantiknya rambut awak Ameena.. Ameena rindu Mimi n daddy together.. “

” Daddy hug mimi, pastu ada adik she really miss to see daddy & mimi smpi trbwa dlm mimpi.. shooo cutee ameena.. aunty doakan ameena strong ok.. “

” Daddy hug mimi.. Napa mcm dngr mina ckp lps tu mina ada adik.. Moga ade sinar buat koranh berduaaa.. Soo comel .. mcm ank Korea pun ada.. “

” Ameena rindu mmy n daddy dye gther2.. Tetiba seb4k bila daddy hug mimi.. Alahai comey sgguh la ameena ni.. “

” Emm.. daddy hug mimi katenye.. Meena nak mimi ngan daddy kembali bersama tu.. doa yang terbaik.. Hope one day jd real daddy hug mimi.. “

” Entah kenapa saya rasa sebak bila dia kata daddy hug mimi.. Smga fizi n mama amena back together. pray for u.. “

Alahai, comel sangat sangat apabila mendengar celoteh Ameena ini. Semoga Ameena Sofia membesar dengan sihat dan bijak serta menjadi anak yang solehah. Doakan yang baik-baik buat mommy dan daddy Ameena.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ameena Sofia, Shakilla Khoriri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..