” Lah Maryam boleh cakap loghat Kelantan.. ” – Daebakingz

Video Anak Fizo Omar, Wan Maryam Bercakap Dalam Loghat Kelantan Cur1 Perhatian Netizen. Wah Pandai Lah Cik Yam Kecek Kelate, Comel Je Bunyi !!

Meninjau ke akaun Instagram Daebakingz, satu p0sting yang dikongsikan mengenai anak kepada pelakon Fizo Omar iaitu Wan Maryam telah mencur1 perhatian netizen. Video ini diambil menerusi akaun Tik T0k Wan Zack Omar.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Maryam bercakap dalam loghat Kelantan. Bapa saudara Maryam mengajak Maryam berbual dalam loghat Kelantan telah bertanya Maryam ingin pergi ke mana.

Kemudian Maryam bercakap dia juga ingin memakan budu. Wah, hebatlah Maryam boleh bercakap dalam loghat Kelantan dengan baik. Mesti daddy yang ajar Maryam bercakap dalam loghat Kelantan kan.

Selain itu, ada sesuatu juga yang mencur1 perhatian netizen. Dapat dilihat Fizo Omar dan isterinya turut berada di dalam kenderaan tersebut. Ramai yang menyatakan pasangan ini sentiasa nampak sweet apabila bersama.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang memuji Maryam kerana pandai bercakap dalam loghat Kelantan. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comel cik yam pandai kecek kelate.. bestnya cik yam balek kelate.. yang kali ni manja kamu.. oandai kelate doh.. “

” Pandai kecek kelate..  cik yam boleh belako.. jadi guano dua ni.. sedapnya cik yam nak klik makan budu.. “

” Cik yam skit lagi speaking klate buleh, speaking sarawak pon pandai.. kemah yam.. pok menakan dia tu.. “

” Cik yam makan budu dengan nasi kandaq, memang rare la.. pandai cik yam kecek kelate, seronok tengok dia.. “

” Tak tgk cik yam, tgk pasangan belakang cik yam.. sedak dengar kecek kelate.. comey selalu cik yam.. cantik la cik yam ni.. “

” Sweetnya yang sebelah tu, cantik dan padan.. pandai pok sedara pun ngajar maryam.. sweet fizo dan isteri, suka tgk.. “

” Best la cik yam buleh kelik kelate.. sweet aihh papa dia..cik yam jangan minum budu.. nanti kecek pekat loghat kelate.. “

Alahai comelnya Maryam kecek Kelate. Maryam tahu ke budu tu apa ? hehe. Lepas ni Maryam boleh pula belajar bercakap dalam loghat Sarawak pula. Semoga Wan Maryam membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, Fizo omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..