” Alahai comel panggilan manja Odey dekat Dekta, simple je.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Perempuan Shuib Sepahtu, Dzahira Talita Zahra Memperkenalkan Dirinya Cur1 Perhatian Ramai. Wah Tak Sangka, Selain Panggilan ‘Dekta’ Ada Lagi Nama Special Yang Diberikan Odey. Comel Lah Dekta !!

Pemilik nama Dzahira Talita Zahra atau lebih dikenali dengan panggilan manjanya ‘Dekta’ ini adalah anak perempuan tunggal pelawak terkenal, Shuib Sepahtu bersama arw4h isterinya, Siti Sarah Raissuddin.

Ada sahaja perkongsian terbaru mengenai perkembangan Dekta yang sering menjadi perhatian peminat. Ramai yang mengakui melihat tingkah laku Dekta ini saling tidak tump4h seperti arw4h ibunya yang tercinta. Bahkan dia juga memiliki sifat manja seperti Siti Sarah.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Siti Sarah, telah berkongsi satu video gelagat Dekta bersama Odeynya iaitu ibu tir1 arw4h Siti Sarah yang dikenali sebagai Makder. Mungkin ramai yang tahu yang Dekta memang sangat rapat dengan Makder.

Dalam video tersebut, kedengaran Dekta sedang berbual bersama Makder dan sempat Dekta memperkenalkan namanya kepada umum. Namun menjadi perhatian adalah selain panggilan ‘Dekta’ rupanya ada nama special yang dipanggil Makder kepada cucu kesayangannya itu.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya suka melihat gelagat Dekta dan memuji kecomelannya dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Alahai comel panggilan manja Odey pada Dekta, simple je. Makin comel lah Dekta, nanti besar mesti pandai bergaya ni.. “

” Cha panggilan manja Odey bgi yer. Cha ni macam ibu sangat lah, sweet je tengok keakraban Makder dengan Cha.. “

” Ish sebiji gaya arw4h Siti Sarah ketika bercakap. Pengubat rindu Shuib pada Siti Sarah. Semoga Dekta jadi anak yang baik.. “

” Alhamdulillah Odey ada tempat bermanja dan berkasih. Sed1h tgk kalau ingat ibu selalu pel0k2 dia, Allahu.. “

” Manis je Talita ni, suka nenda tgk awak sayang. Muka ikut daddy, gaya bercakap memang ikut arw4h ibu. Al Fatihah buat arw4h Siti Sarah.. “

” Salam haiii adk dekta comel. Awek cantik balik kampung, siap rambut berkep0k2 lagi, hehe manjanya Dekta cakap.. “

” Alhamdulilah, odey ada blh lah bg phatian kasih syg. Bila tgok sed1h sgt, ank ank yg msih kecil yang msih perlukan sorg ibu.. “

Comelnya panggilan Odey untuk Dekta. Pandai Dekta sekarang bercakap, memang sama macam gaya arw4h Siti Sarah, manja sangat. Apa-apa pun, semoga Dekta terus membesar dengan sihat serta menjadi anak yang solehah buat daddy dan arw4h ibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..