” Comelnya Ernie, muka langsung tak berubah lah. Haha.. ” – Netizen

Kongsi Video Thr0wback Ketika Pertandingan Bintang Kecil, Ramai Yang Terhibur Dengan Gelagat Comel Ernie Zakri. Alahai Gaya Senyum Tu Memang Tak Berubah, Cute Sangat !!

Meninjau di akaun Instagram penyanyi popular, Ernie Zakri telah berkongsi satu video momen terindah ketika dirinya masih kanak-kanak. Menerusi video tersebut, Ernie telah menyertai pertandingan realiti nyanyian iaitu Bintang Kecil.

Selain video, Ernie juga berkongsi cerita ketika pertandingan Bintang Kecil, Ernie telah menyanyikan lagu Cuti-Cuti Malaysia nyanyian asal penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Ernie telah dinobatkan sebagai naib juara.

Tambah penyanyi lagu Boneka ini lagi, ketika itu dia hanya mahu cepat menghabiskan nyanyian untuk mendapatkan upah yang dijanjikan orang tuanya iaitu dapat makan chicken chop. Malah, Ernie sempat berseloroh jika satu hari nanti anaknya mahu jadi penyanyi, Ernie akan menjadi pengurus anaknya.

Semestinya perkongsian Ernie pada kali ini telah mencur1 perhatian warganet. Ada yang menyatakan bahawa Ernie sememangnya seorang penyanyi yang sangat berbakat. Sehingga kini perkongsian video Ernie menyertai pertandingan Bintang Kecil telah mendapat 71 ribu tanda suka dan 977 komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji bakat Ernie, rata-ratanya terhibur melihat gelagat comel Ernie dalam video itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comelnya Ernie, muka langsung tak berubah lah. Gaya senyum tu memang tak berubah sampai sekarang.. “

” Comelnya sis muka sama je sis memang baby face betul. Hehehe mesti Khawla comel macam mummy dia, ee tak sabar nak tengok Khawla.. “

” Weh omg muka maintain. You kunyah s4ka awet muda ka Ernie, hehehe. Rasa bangga tau tengok video ni, you memang penyanyi yang berbakat besar.. “

” Mukaa still sama dri dlu smpai skrg la Kak Ninie. Time ni agak-agak Bang Mel tengah buat apa, hehehee.. “

” Mesti lah best kan, dah menang, tak sabar nak makan chicken chop, hehe. Comel lah Ernie, memang video ni bawa 1000 kenangan.. “

” Kak Ninie ni memang comel dari dulu, peranga1 pun tak berubah hahaha. Ger4m tengok sebab comel sangat Kak Ninie time kanak-kanak.. “

” Karang dah pegang vocal terbaik, fuhh memang Ernie Zakri hebat lah. Bakat memang ada sejak kecil lagi ni.. “

Memori terindah buat Ernie. Alahai comel lah Ernie masa ni, memang muka tak berubah sangat. Apa-apa pun, semoga Ernie terus maju jaya dalam bidang nyanyian dan bahagia bersama Syamel serta anak tercinta, Khawla.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..