” Bakal menantu yang paling jujur, terkej0t Mak Leha. Haha.. ” – Netizen

Video Reen Rahim Menyakat Mahu Jadi Menantu Liza Abdullah Buat Ramai Terhibur. Tak Sangka Reen Suruh Mak Leha Buat Sesuatu Untuk Dia. Bertabahlah Mak Leha Kalau Dapat Menantu Macam Ni, Haha !!

Pelakon yang cukup terkenal dengan karakter Kak Su dalam sebuah drama, Reen Rahim ini sering sahaja menghiburkan peminat-peminatnya dengan telatah kelakarnya yang bersahaja. Bukan sahaja memiliki raut wajah yang cantik, malah lakonan selambanya membuatkan ramai yang tak kering gusi ketawa.

Bagi yang mengikuti Reen di Instagram, pasti tahu Reen juga sering berkongsi pelbagai video kelakar. Baru-baru ini, satu video telah dikongsikan oleh Reen yang memaparkan Reen telah menyak4t pelakon senior, Liza Abdullah.

Dalam video itu kelihatan kedua-dua mereka sangat mesra dan saling berpel0kan. Sempat Reen menyatakan kepada Liza bahawa dia mahu menjadi menantu Liza. Namun pelakon senior tersebut telah memberikan pelbagai ‘nasihat’ kepada Reen jika mahu menjadi menantunya.

Video gurau senda Reen dan Liza telah meraih perhatian warganet. Sehingga kini video tersebut telah mendapat lebih 24 ribu tanda suka dan 100 lebih komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Dua-dua pelakon ni memang kelakar lah.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen pula, rata-ratanya terhibur melihat Reen dan Liza saling menyak4t antara satu sama lain. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bakal menantu yang paling jujur, terkej0t Mak Leha dengar pengakuan Reen tu, hahaha sabar jalah.. “

” Hahaha terus cakap suruh mak mertua yang keja, hahaa. Dua-dua masuk air lah, tak larat nk ketawa tgk perang4i masing-masing.. “

” Ad0i smua pakat berebut nak jadi menantu Kak Liza, haha ramai beratur ni termasuk Reen, habis lah Kak Liza nak kena tapis.. “

” Menantu yang paling jujur, haha kesian Mak Leha kena keje, menantu dah cakap mak mertua kaya, hahaha.. “

” Pengakuan paling jujur, Reen ni memang kelakar lah, sekali Mak Leha kau bant4i ye suruh keje, hahaha.. “

” Haiy0 dua-dua tingtong, keras perut aku gelak. Reen ni memang betul-betul nk jadi menantu Kak Liza ke, untung Kak Liza dapat menantu cun.. “

” Terbel1ak biji mata Mak Leha bila bakal menantu suruh keje. Tapi gandingan yang mantap lah Reen dan Liza Abdullah.. “

Terhibur lah tengok gelagat comel Reen dan Liza Abdullah. Kemain lagi Reen kenakan Liza Abdullah. Apa-apa pun, ianya hanyalah sekadar hiburan. Semoga kedua-dua mereka ini akan terus maju jaya dalam dunia lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Reen Rahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..