” Macam nak nang1s tapi tahan je sabar, mommy main-main lah.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Ayda Jebat, Ana Nayla Cuba Menyebut Ya, Yes, Yeah Cur1 Perhatian Ramai. Alahai, Banyak Mulut Lah Nayla Ni. Comel Sangat !!

Ana Nayla merupakan cahaya mata Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Seperti selebriti lain, Nayla juga mempunyai akaun Instagram yang diwujudkan oleh ibubapanya dan dikendalikan oleh mereka untuk berkongsi perkembangan Nayla.

Terbaru di akaun Instagram Nayla, video yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Nayla yang cuba menyebut perkataan YA, YES dan YEAH.

Ayda sengaja mengus1k Nayla agar menyebut perkataan tersebut jika ingin meminta susu. Nayla nampaknya mencuba mengikuti sebutan ibunya sehingga berjaya. Baru berusia beberapa bulan, Nayla sudah boleh mengikut sebutan tersebut.

Walaupun sudah berjaya menyebut perkataan tersebut, Ayda masih mengus1k Nayla dengan tidak memberi susu dengan segera. Wajah Nayla juga dah nampak berubah namun tetap melayan ibunya. Alahai, comel sangat.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Ana Nayla yang seiras mommy. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Aaaa comelnya, clever baby.. Sebijik muka mama dia yg nakal tu, hehe.. mommy and daddy asyik bul1 nayla jer.. “

” MashaAllah comelnya awak sayang .. muka ikut mommy dia lah… cantiknya mata dia, bila rambut nak lebat.. “

” Muka mak betul.. ikut perang4i mak bapak la ni dulu suka buat mulut muncung2 dan gelak gelak.. comel sangat.. “

” Alolo bijaknya.. Bijak sgt bijak sbb mumy awk pun keletah.. comel sangat nayla ni.. ger4m tengok dia, mulut tu bec0k.. “

” Napa comey sangat baby nayla ni.. c0pypaste mommy awk la… gelak ke tensen tu nayla.. Eyyyyyy ternganga dh si nayla .. “

” Mcm nk nang1s tp tahan je sabarrrr, mommy main2 la nayla haus la mommy.. comel sangat nayla ni, alahai sangat.. “

” Alolololo… Comel sangatlah. Ger4m betul aunty tgk. Nayla ni pandailah.. ehhhn ger4m betullah aunty tengok.. “

Jika anda mengikuti akaun Instagram Nayla, banyak perkongsian video Nayla cuba mengikuti sebutan perkataan daripada ibubapanya. Pastinya Nayla akan cepat bercakap ni. Semoga Nayla membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Nayla

BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..