” Mata dah tak boleh nak bukak pun mulut tetap semangat nak mengunyah, haha.. ” – Netizen

Video Anak Emma Maembong, Shariq Arshan Gabriel Yang Makan Sambil Mamai Mengantuk Buat Peminat Terhibur. Adoi Mata Mengantuk Tapi Mulut Nak Makan. Comel Lah Gabriel !!

Memiliki wajah kacukan dan berkulit putih gebu, Shariq Arshan Gabriel antara anak selebriti yang popular di kalangan peminat seni tanah air. Anak kepada Emma Maembong ini mempunyai ramai followers di akaun media sosial miliknya.

Meninjau akaun Instagram Shariq Gabriel, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Gabriel ketika berada di dalam kereta. Duduk di atas ribaan pengasuhnya, Gabriel kelihatan memejam matanya dan nampak begitu mengantuk sekali.

Tulis Emma di ruangan kapsyen, masa berbuka puasa lah Gabriel mengantuk namun mulut ingin makan. Dengan mata yang berat untuk dibuka, Gabriel tetap menyuap kurma ke mulutnya. Alahai comel betul tengok Gabriel dengan keadaan sebegini.

Apabila mata sudah mengantuk tetapi perut lapar, beginilah jadinya. Semangat hendak makan tetap berkobar-kobar walau tengah mamai sekali pun. Buat ramai peminat naik ger4m lah dengan gelagat Gabriel ini.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, video Gabriel ini telahpun meraih hampir 25 ribu tontonan daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Nak tidur tapi perut lapar, kalau tidur kang perut berkeroncong ye Gabriel hihi. So cute lah budak comel ni.. “

” Kes1annya tngok, comel sangatlah Arshan ni. Mak Long miss you so so much Shariq Gabriel.. “

” Comelnya lahai, menikmati sangat tu tengah makan haha. Alahai ger4mnya tengok, perut tu makin bulat.. “

” Nak tidur dengan nak makan sama banyak hihihi. Tido kang perut lapo, jadi 2 in 1.. So cute la. Mmm yum yumm lazat ( sambil tutup mata ).. “

” Alolo comelnya dia, ger4m tengok. mata dah tak boleh nak bukak pun mulut tetap semangat nak mengunyah. Eeii cute betul.. “

” Eee ger4mlah. Nak makan ke nak tidur ni Arshan. Sama perang4i macam my nephew. Dah mengantuk pun masih nak makan.. “

” Mata mengantuk tapi mulut nak makan haha, Gabriel gabriel. Tergelak tengok muka mengantuk Gabriel tu. Macam-macam kerenah ada.. “

Alahai Gabriel, nasib tak jat0h makanan ke bawah. Muka mengantuk macam tu pun comel si kecil ni. Semoga Shariq Arshan Gabriel membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak soleh buat mommy dan baba.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..