” Tak puasa lepas tu nak suap makanan dekat orang pulak, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Dato’ Seri Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Berborak Bersama Aqo Imran Mencuit Hati Warganet. Eii Cheeky Boy Ni, Macam Real Je Dia Borak Tu. Peramah Macam Ibunya Juga !!

Anak kedua penyanyi kesayangan ramai, Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Afwa menjadi tumpuan media dan peminat sejak kelahirannya lagi. Memiliki wajah comel dan kulit yang putih gebu, Afwa mempunyai peminatnya yang tersendiri.

Meninjau akaun Instagram Aqo Imran, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan Aqo sedang duduk santai bersama Afwa. Untuk rekod, Aqo memang rapat dengan keluarga Dato’ Siti dan khidmatnya sebagai fotographer sering digunakan oleh Dato’ Siti.

Dalam video ini, Aqo berbual bersama Afwa bertanyakan sama aada Afwa berpuasa atau pun tidak. Afwa pula yang sedang memegang makanan pantas sahaja ingin menyuapkan makanan tersebut ke mulut Aqo.

Comel sangat melihat gaya Afwa berinteraksi dengan Aqo. Sudah macam betul-betul berborak pula jadinya. Dengan muka yang tersengih-sengih tu lagi membuatkan Afwa nampak cute. Alahai Afwa, tak pernah lah tak comel.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat ger4m melihat gelagat Afwa ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Ala ger4m, comelnya dia. Kiut nau yang tak puasa tu. Afwa afwa aunty rasa nk gig1t pipi tu.. comel betul.. “

” Suap betul betul Afwa ni, ger4m pulak aunty tengok haha. Comel afwa si pipi pau, macam tengah bercakap dengan tokti je. serupa betul muka ibunya.. “

” Alololo afwa, comel betul. Hehe cute, pandai sembang Afwa ni. N0tty uncle Aqo Imran menyakat Afwa haha.. “

” Lucunya tengok Afwa ni tokti hahah. Tak puasa lepas tu nak suap makanan dekat orang pulak haha.. “

” Haha afwa comel lah, afwa ada iras muka mak salmah. Anak ibu yang cerdik afwa ni, ger4mnya tengok cara borak dia tu.. “

Alahai Afwa, manalah peminat tidak ger4m melihat Afwa, comel sangat orangnya. Pemurah dengan senyuman dan peramah sama seperti ibulah Afwa. Seronok Aqo melayan si pipi bamb4m yang ceria selalu ini.

Bayi seusia Afwa memang seronok melihat reaksi mereka apabila diajak berbual. Apa-apa pun, semoga Afwa membesar dengan sihat, sentiasa dilindungi oleh Yang Esa, menjadi anak yang soleh serta penyejuk hati ibu dan ayah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aqo Imran, IG Babyctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..