” Siapa tak excited kan, momen terindah seorang ummi.. ” – Netizen

Neelofa Kongsi Video Thr0wback Ketika Mengetahui Dirinya Sedang Berbadan Dua. Suara Neelofa Tu Memang Jelas Terasa Seb4k Dan Gembira, Sampai Tak Duduk Diam Dibuatnya !!

Meninjau ke satu akaun Instagram dengan nama Stardust.nlf, satu video thr0wback dari Neelofa ketika mengetahui dirinya sedang berbadan dua telah dikongsikan. Video tersebut diambil menerusi TikT0k Neelofa sendiri.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Neelofa memegang alat ujian kehamilan yang menunjukkan kandungan Neelofa baru berusia 3 minggu. Dapat didengari suara Neelofa yang ternyata gembira dan turut seb4k.

Menurut Neelofa, dia sendiri tidak menjangkakan akan dikurniakan rezeki anak seawal perkahwinannya bersama Haris Ismail atau lebih dikenali dengan nama PU Riz. Kini pasangan ini dikurniakan cahaya mata bernama Muhammad Bilal.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 120 tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Neelofa juga nampak seperti tidak senang duduk dengan berjalan ke sana ke mari apabila mengetahui dirinya ketika itu sedang mengandung.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang tidak sabar menantikan Neelofa berkongsi wajah Bilal pula. Antara komen-komen yang diberikan :

” Lorhhhh bilal rupanyaaa – ingat ngndung lagi means bilal dpt adik.. Oh. From where is this? I terlepas igs lofa ke.. “

” Alamak.. takkanlah pregnant lagi.. Love baru abis p4ntang sabar ye.. Bilalah nak dapat tengok wajah bilal, tak sabarnya.. “

” Siapa tak excited kan, momen terindah seorang ummi, bertuahnya lofa, kawin terus pregnant.. terkej0tlah kan.. “

” Masya Allah, siapa yg tak excited kan, tambah lg anak sulung, bertuahnya lofa, kawin terus pregnant.. “

” Masya Allah, Subhanallah, Tabarakallah  Alhamdulillah syukur akhirnya dapat Bilal.. Teringinnya kan nk tgk bilal face … skli pon takpe.. “

” Masa ni.. Mesti neelofa rasa nak nang1s, rasa nak menjer1t, rasa tak percaya betul ker aku pregnant semua rasa adalah…. “

Momen sebegini sememangnya dinantikan oleh setiap pasangan yang berkahwin. Kini kehadiran Muhammad Bilal menjadi penyeri rumah tangga Neelofa dan Haris. Semoga keluarga ini berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Stardust, Neelofa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..