” Mesra Cik Yam dengan Umi dia yer. Excited nak dapat adik.. ” – Netizen

Gelagat Anak Fizo Omar, Wan Maryam Yang Menc1um Perut Uminya, Fazeera Nazri Cur1 Perhatian Peminat. Alahai Sayang Sungguh Cik Yam Pada Baby, Nampak Tak Sabar Dah Tu !!

Umum mengetahui pelakon dan usahawan, Fizo Omar bakal menimang cahayamata hasil perkahwinan keduanya bersama Fazeera Nazri. Selain Fizo dan Fazeera, anak Fizo, Wan Maryam adalah yang paling gembira dengan berita kehamilan ini.

Fizo pernah berkongsi sebelum ini bagaimana terujanya Maryam apabila mengetahui bakal mendapat adik. Setiap kali mereka berhubung, pastinya Maryam akan bertanyakan samada baby uminya itu sudah keluar atau belum.

Meninjau akaun Instagram Fizo Omar, telah dikongsikan satu video yang memaparkan telatah Maryam ketika duduk santai bersama Fazeera. Kelihatan Maryam berkali-kali menguc0p perut Fazeera tanda sayangnya pada bakal adiknya itu.

Gembira wajah Maryam dan tulis Fizo di kapsyennya, Maryam memang excited untuk menjadi kakak. Sudah terlihat sifat penyayang Maryam dan pastinya apabila bayi lahir nanti, Maryam akan menjadi kakak yang baik.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Fizo ini telahpun meraih lebih 35 ribu tanda suka daripada peminat. Rata-ratanya suka melihat reaksi Maryam dan antara komen-komen peminat :

” Alo sweetnya Mariam.. kakak yg baik.. tak sabar dia jd big sister. congrats bro fizo omar and wife yg cantik. Moga kali ni dpt baby lelaki pulak Aminn.. “

” Maryam excited nak dapat adik, sayangnya dekat baby dalam perut mama. Jaga adik baik-baik ye sayang.. “

” Excitednya Maryam, sabar ya. Semoga jadi kakak yang paling menyayangi adik nanti ye kakak. Tak sabarrrr nak tunggu adik maryam lahir, mesti cute jugak macam kakak maryam.. “

” Seronoknya dia nak dapat adik baby. Auntie doakan maryam sentiasa jadi anak solehah, penyejuk hati mama ddy dan mmy… menjadi kakak yg sntiasa melindungi adik.. “

” Comelnya mariam. kejap lagi nak jadi kakak. nanti jaga adik baik. sayang adik. Happy sangat sangat kakak Maryam.. “

” Comel je cikyam c1um perut umi tu. Lepas ni cik yam dah ada kawan. Mesra Maryam dengan umi dia yer. Excited nak dapat adik.. “

” Wah kaklong Yam tak sabar nak jumpa adik tu.Tu baru dalam perut, nanti baby dah keluar habislah kena c1um c1um dengan cik yam.. “

Seronok peminat melihat sifat penyayang Maryam ini. Bagaimanalah agaknya respon Maryam nanti apabila bayi ini dilahirkan, tentu berkepit dengan adik ni. Apa pun semoga segala urusan Fazeera sepanjang tempoh kehamilan ini berjalan dengan lancar sehingga selamat melahirkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar, IG Fezyra Nesry

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..