” Yayy seket0l keluar ‘mommy’, manja suara tu.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Menyebut ‘Mommy’ Buat Peminat Ger4m. Eeii Comel Betul Sebutannya Dengan Muka M4lu-M4lu Tu. Berbunga-Bunga Hati Mommy !!

Bakal memasuki usia 2 tahun Oktober akan datang, gelagat permata hati Fazura dan Fattah Amin bernama Nur Fatima Aisya kerapkali mencur1 perhatian peminat. Telatahnya yang bersahaja dengan ekspresi wajah Fatima membuatkan peminat ger4m.

Seiring dengan tumbesarannya, sudah banyak perkara yang boleh dilakukan oleh Fatima. Belajar bercakap, perkataan ‘ Dada ‘ sering disebut oleh Fatima merujuk kepada daddynya, Fattah. Meninjau akaun Instagram Fattzuralovelife, satu video baru Fatima dikongsikan.

Tulis Fazura di ruangan kapsyen, ini adalah kali pertama Fatima menyebut panggilan ‘mommy’ buat dirinya dan membuatkan Fazura merasa seb4k. Hati sang ibu pastinya tersentuh mendengar si anak memanggil mommy.

Fatima yang sedang didukung oleh Fattah dalam video ini mengikut Fattah menyebut perkataan ‘ Mommy ‘. Sekalipun untuk pertama kali menyebut kalimat ini, sebutan Fatima kedengaran jelas dan ini membuatkan Fazura ketawa.

Jom tonton video di bawah :

Antara perkongsian menarik yang lain si cilik Fatima ini yang dapat ditonton :

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 43 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Aww melts my heart. Yayy seket0l keluar ‘ mommy ‘. Lepas ni sebut daddy pulak ye Nyamma hehe. Fatima so cute, Alhamdulillah.. “

” Aww so happy for you mommy. Sweatheart Fatima, daddy pun terseng1h bangga dan terh4ru dgr fatima pndai sebut mommy.. “

” Yeayy finally pandai dah sebut mommy. Fatima muka m4lu m4lu lah hehe. Happy mommy Fazz, so cute Fatima.. “

” Aloo cute, lulus dengan cemerlang Fatima finally dah sebut mommy. Sukanya dengar, mommy pun so happy.. “

” Alaa awat cute sangat nih, congrats mommy. Full word Fatima, mommy. Good girl, ca1r kan bila anak dah pandai sebut mommy.. “

” Banyak kali ulang tengok, finally pandai say mommy. Comelnya dia cakap mommy, alhamdulillah. clever girl Fatima.. “

” Happy tears, yeayy i feel you Fazz. Happy seb4k semua ada bila anak sebut mommy kan. Cute dan manja suara tu.. “

Hanya hati seorang ibu yang faham perasaannya apabila saat seperti ini terjadi. Hari ini mommy, mana tahu esok atau lusa Fatima pandai menyebut daddy pula. Apa pun, peminat tumpang gembira buat Fazura dan semoga kehidupan Fazura sekeluarga bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..