” Woww str0ke dia, tak padan dengan kecik lagi, steady Matin.. ” – Netizen

Shuib Sepahtu Kongsi Video Aksi Anak Ketiganya, Ariq Matin Sedang Berlatih Bermain Golf Raih Pujian Warganet. Terbaik Lah Matin, Nanti Boleh Join Abang Uwais Masuk Pertandingan Golf Lah !!

Jika sebelum ini mungkin ramai yang tahu, anak sulung pelawak terkenal, Shuib Sepahtu iaitu Uwais Al Qarni seorang yang cekap dalam bermain golf. Malah Uwais juga pernah menang dalam pertandingan yang disertainya sebelum ini.

Namun, siapa sangka anak ketiga Shuib iaitu Ariq Matin rupanya mempunyai bakat seperti abangnya. Meninjau di akaun Instagram Shuib sendiri, telah berkongsi satu rakaman yang memaparkan Matin dan Talita sedang berlatih bermain golf.

Namun menjadi perhatian warganet adalah gaya puk0lan bola golf yang dibuat oleh Matin. Ada yang tak menyangka seusianya yang baru 7 tahun sudah boleh memuk0l golf dengan baik seperti dalam video itu.

Hingga kini video Matin berlatih bermain golf telah mendapat tanda suka lebih 62 ribu sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Amboi Matin, sampai Talita minta kayu golf lah nak main sebab tengok Matin pandai puk0l bola.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian oleh Shuib tersebut dan memuji aksi Matin. Antara komen-komen netizen adalah :

” Woww str0ke dia, tak padan dengan kecik lagi, steady Matin. Tak sangka pula Matin pun hebat main.. “

” Boleh bayangkan nama Mateen wakil Malaysia juara seluruh dunia. Semoga Mateen akan lebih berjaya nanti.. “

” Wahh semua anak-anak dia ajar main golf. Mana tahu nanti boleh jadi macam keluarga Sidek, semua anak2 main badminton, family Shuib main golf.. “

” Matin handsome boy, hebat macam abang dia juga. Tahniah Matin nanti boleh join sekali dengan Uwias masuk pertandingan.. “

” M4lu lah kita main pun selalu pkol angin je, kal4h arr dengan Matin abg, hehehe. Hebat2 lah anak Shuib.. “

” Confident g1ler Matin tak de aim, ke test ke. Terus puk0l tepat, hebat ahhhh. Dalam suka dok buat muka kelakar dia tu, hebat main golf ooo.. “

” Aunty mmg tak tau pasal golf tp tgk dr posture badan n bola golf terbang jauh, mantap. Good luck make ur parent proud.. “

Wahh Matin, hebat lah main golf, patut lah ramai yang puji. Gaya main tu dah macam orang profesional. Apa-apa pun, semoga Matin akan berjaya nanti dan menjadi anak yang baik serta kebanggaan daddy dan arw4h ibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..