” Kemain happy Rina dapat berenang, ger4m tengok dia senyum.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Sedang Mandi Kolam Buat Ramai Yang Ger4m. Alahai Kenapa Comel Sangat Ni. Lagi-Lagi Masa Rina Pakai Bunga Kat Telinga Tu, Dah Macam Mermaid Lah !!

Semenjak mempunyai anak, pasangan selebriti media sosial dan Youtube, Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim terus menjadi tumpuan peminat. Wajah comel kacukan Melayu Korea anak pasangan ini iaitu Rina membuatkan ramai yang suka melihatnya.

Ada sahaja perkembangan terbaru si kecil ini pasti menjadi perhatian warganet. Bahkan Ryzal dan Maryam turut mewujudkan satu akaun Instagram khas buat anak kesayangan mereka untuk berkongsi kepada umum.

Meninjau di akaun Instagram Duriankimchijunior, telah berkongsi beberapa gambar dan video yang memaparkan Rina sedang mandi kolam dan ditemani oleh Ryzal. Gelagat Rina yang begitu happy dapat bermain air sekali lagi telah menarik perhatian ramai.

Selain itu, gambar Rina yang memakai bunga pada telinganya juga kelihatan begitu comel. Ada yang menyatakan yang Rina semakin hari semakin comel, lagi-lagi tubuhnya yang semakin bamb4m membuatkan yang melihat pasti menjadi ger4m.

Jom ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video tersebut dan terhibur melihat gelagat Rina. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kemain happy Rina dapat berenang, ger4m tengok dia senyum. Comel lah gambar Rina, kejap dah besar dia, semakin hari semakin comel.. “

” Si pipi labuh yang comel. Enjoy tengok dia main air. Rasanya Rina ne suka dgn air, tngok rupanya bgtu ceria bila renang dlm kolam.. “

” Seronok tgk Rina berenang. Untung Rina boleh bertutur 3 bahasa. Paling comel senyum dia, ger4m tengok.. “

” Pipi tu nk pegi mana Rinaaaaa sayangggg eeee ger4mmmmmmm. Seronoknyee dia nampok muko teruja tuu.. “

” So cute la baby Rina ni. Nanti mesti dia pandai berenang. Ger4m tengok kaki kedek2 tu, hehehe.. “

” Alahai si comel ni. Kena bawa pakar renang utk latih dia awal2 bole nmpk dia talented. Bole jadi perenang dari baby.. “

” Rizal junior, sebijikk muka ayah dia, semoga sihat selalu Rina. Comel letak bunga kat telinga, dah memang nampak macam mermaid.. “

Wahh nampak Rina suka betul dapat main air dalam kolam. Rina juga sudah pandai ketawa apabila dengar ommanya menyak4t. Apa-apa pun semoga Rina terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijunior, Ryzal Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..