” So cute lah kek tu, hint betul eh.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Mira Filzah Diraikan Oleh Rakan-Rakannya Buat Peminat Teruja. Wah Kek Tu Comel Betul. Hint Gender Baby Ni !!

Mira Filzah kini sedang melalui fasa kehamilan di trimester ketiga. Masih tetap slim badannya walaupun hamil, penampilan sopan Mira seringkali menjadi perhatian peminat. Baby bump Mira juga sudah dapat dilihat dengan jelas walaupun nampak kecil sahaja.

Tidak hanya Mira malah kawan-kawan Mira juga excited atas kehamilan ini. Meninjau akaun Instagram Mira Filzah, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Mira bersama kawan-kawannya di Dusun Open House.

Diraikan oleh 3 orang rakannya ini, mereka turut menyediakan sebijik kek yang dihias dengan sepasang kasut berwarna sebelah merah jambu dan sebelah lagi biru. Melambangkan jantina bayi Mira adakah ianya lelaki ataupun perempuan, keknya nampak sangat comel.

Turut dapat dibaca di Instastory Mira yang mengatakan gender bayinya ini sudah diketahui sejak tahun lalu lagi dan Mira tidak berahsia tentang jantina bayinya ini. Wah ramai peminat yang mula berteka-teki setelah melihat gambar Mira ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini perkongsian oleh Mira ini telahpun mendapat hampir 28 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Wahh excited nak dapat anak buah baru. Cutiee, i guess baby girl. Kak Mira is that girl ? I tanya so you kena jawab haha.. “

” Baby girl ni, tengah pregnant makin lawa je nampak Mira ni. Comelnya kasut baby tu.. ee cute betul, nak teka warna pink jugak lah.. “

” Comelnya, baby boy ke girl ni. Mesti girlkan sebab tudung warna pink. Semoga dipermudahkan semuanya kak Mira.. “

” Tengok bentuk perut pun dah tahu what gender it is hehe. Cantik sangat kek baby Mira ni. Semoga sihat selalu Mira.. “

” Is it a twinniee, wahhh. Comel cake, baby bump pun comel. Tahniah Mira, makin cantik sejak hamil. Seri ibu mengandung ni.. “

” Nampak baby bump, saya teka it’s a boy. So cute lah kek tu, hint betul eh. Apa pun, semoga dipermudahkan, selamat ibu dan anak aamin.. “

” Cantiknya mommy to be. baby girl ni, Tengok perut macam tu la. Tak sabarnya nak tengok baby Mira.. “

Antara gambar yang dapat dilihat di Instastory Mira :

Sama aada lelaki mahupun perempuan, diharapkan bayi dalam kandungan Mira membesar dengan baik sehingga selamat dilahirkan nanti. Semoga Mira sentiasa dalam lindungan Allah dan dilancarkan segala urusan sepanjang hamil sehingga bersalin, Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : Mira Filzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..