” Masa ni saya jer1t nak terkeluar anak tekak, go0sebumps suaranya.. ” – Netizen

Video Nyanyian Anuar Zain Membawakan Lagu Jera Dendangan Asal Agnes Monica Di Charity Dinner ‘ Karena Aku Cinta ‘. Fuh Suara Dan Lenggok Tu Penuh Dengan Penghayatan. Best Sangat, Memang Padu Lah Bang Nuar !!

Telah berlangsungnya majlis charity dinner pada 5 Mac yang lalu bertempat di Ipoh International Convention Centre. Menampilkan penyanyi hebat, Anuar Zain sebagai penghibur malam khas ini, tema Karena Aku Cinta diraikan untuk majlis tersebut.

Menerusi akaun Instagram Anuar Zain Network, telah dikongsikan sedutan video ketika berlangsungnya charity dinner ini. Anuar nampak kemas dan segak mengenakan sut berwarna serba hitamnya.

Kehebatan suara Anuar Zain tidak perlu dibahaskan dan suara emasnya ini mampu membuatkan peminat terbuai mendengarnya. Menyampaikan lagu popular dendangan asal Agnes Monica berjudul Jera, ianya menghiburkan semua.

Membawakan lagu ini dengan lenggoknya yang tersendiri, Anuar menyanyi dengan penuh penghayatan. Bak kata peminat, persembahan Anuar ini sungguh menghiburkan dan tidak puas mendengar semua nyanyian daripada Anuar.

Jom tonton video di bawah :

Video ini telahpun mendapat lebih 1000 komen daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Aa love betul, legend bila menyanyi menus0k kalbu. Love you so much abang Nuar. Semoga terus semangat dan sihat selalu.. “

” Superb performance, wish that you sing more and more and more song. Perfect abang nyanyi lagu Jera ni.. “

” Wow abang nyanyi lagu Jera, nice. Mendayu sangat rasa nak nang1s tapi kena control tak0t sp0il makeup.. “

” Terbaik, dulu kini dan selamanya Abang Nuar tetap di hati. Raja R & B, mantap samapi tak boleh move on sampai hari ini.. “

” Hebatnya abang nuar as usual. Memang superb, power dan yang paling best the way Anuar Zain menyantuni peminat peminat.. “

” Padu love sangat cara abang Nuar sampaikan lagu ni. Goosebumps, a fantastic performance enjoyed by everyone.. “

” Terbaiklah, my 1st and will not be my last one. his voice is so superb, dulu kini dan selamanya.. “

” Its an awesome night, masa ni saya jer1t nak terkeluar anak tekak. Excited sangat, suara yang memuk4u. Smpai terlupa pada penyanyi asal.. “

Tidak dinafikan, suara lunak dan merdu Anuar boleh membawakan apa sahaja lagu dengan caranya tersendiri. Semoga akan ada lagi majlis sebegini pada masa akan datang agar peminat dapat melepaskan rindu mereka untuk melihat penyanyi kesayangan ini beraksi. Stay safe selalu Anuar Zain.

Silakan SHARE..

Sumber : Anuar Zain Network

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..