” Tengok sini nampak cantik sangat, tengok dekat TV nampak serab0t.. ” – Netizen

Aina Abdul Kongsi Gambar-Gambar Ketika Sedang Bersiap Dengan Baju Unik Tema Bunga Untuk AJL 36. Wah Cantik Rupanya Bila Tengok Dekat-Dekat, Memang G0rgeous Habis !!

Masih lagi terasa bah4ng Anugerah Juara Lagu 36 ( AJL 36 ) yang berlangsung semalam. Penuh element kej0tan daripada semua finalis, masing-masing menyampaikan lagu mereka dengan bersemangat dan penuh penghayatan.

Salah seorang finalis yang menjadi sebutan adalah Aina Abdul. Seperti biasa, Aina pasti tampil berbeza terutamanya dari segi pakaiannya. Aina mempertaruhkan 2 lagu iaitu nyanyian solo berjudul Sepi dan Nafas Cinta berduet dengan Khai Bahar.

Meninjau akaun Instagram Aina Abdul, telah dikongsikan gambar-gambar yang memperlihatkan secara dekat busana yang dipakainya ketika menyampaikan lagu Nafas Cinta. Tema bunga berwarna purple dan dihiasi dedaun serta bunga-bungaan kecil di sekeliling baju Aina menjadi perbualan ramai.

Ramai yang terkedu melihat fesyen Aina dan tidak kurang juga yang memuji ianya nampak menarik dan cantik. Untuk makluman, busana ini diilhamkan oleh pereka fesyen terkenal bernama Melinda Looi.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Lebih 12 ribu likes telahpun direkodkan untuk posting oleh Aina ini setakat ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Iconic, great team in love sangat dengan baju Aina ni. Ini baru betul majlis meminang, pantun untuk memetik bunga di taman.. “

” Bunga bunga mekar bersama bidadari. Kerja keras betul ya dengan bunga2 bawak naik pentas. Good job.. “

” So detail, g0rgeous Aina. Lawalah baju ni bila closer look, cantik nampak kelainan. Makeup pun cantik.. “

” Sump4h cantik sangat, baju tu memang betul betul menjadi. Gigih Aina and team deco deco baju. What a great effort.. “

” Dress superb, amazing, living art, mega. Like a Disney Princess versi Malaysia. Kreatif amat.. “

” Tengok sini nampak cantik sangat, tengok dekat TV nampak serab0t. Comelnya kak Aina ni.. “

” Semua onz kena dengan mekap. Lovely flower dress, love it too. Flora Fairy vibes, bunga bunga cinta gitu.. “

” I love your style, always lain dari yang lain. Love sangat, macam thumbelina. So g0rgeous. Good job semua.. “

Bukan Aina Abdul kalau tidak muncul dengan fesyen pel1k dan unik. Suara yang padu diserikan lagi dengan fesyen yang menawan, super perfect. Apa-apa pun, tahniah Aina atas kejayaan di AJL 36 dan semoga Aina terus berkarya untuk menghiburkan peminat seni tanahair.

Silakan SHARE..

Sumber : Aina Abdul

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..