” So sweet so cute, pandailah Afwa ajak bermain.. ” – Netizen

Video Muhammad Afwa Dah Pandai Ajak Orang Bermain Buat Warganet Terhibur. Alahai Comelnya Afwa, Siap Tep0k-Tep0k Lantai Lagi !!

Jika dahulu Siti Aafiyah sering menjadi perhatian di media sosial, kini adik Aafiyah pula iaitu Muhammad Afwa pula tidak kurang popularnya. Afwa kini sudah berusia 10 bulan dan pelbagai gelagat Afwa yang menghiburkan telah dikongsikan.

Meninjau ke akaun Instagram, video Afwa mengajak seseorang bermain dengannya telah dikongsikan. Video yang hanya berdurasi beberapa saat ini sudah cukup membuatkan sesiapa sahaja ger4m melihat gelagat Afwa.

Afwa tersenyum dan menep0k-nep0k tangannya ke lantai seperti memanggil orang di hadapannya untuk diajak bermain. Lelaki tersebut kemudian mengacah Afwa dengan membuat gaya sama seperti Afwa.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 2 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Comel sangat Afwa apabila tersenyum dan nampak peramah dengan orang lain. Sebijik macam muka ibu Afwa, Dato’ Seri Siti Nurhaliza.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Afwa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Afwa dh besar.. pandai dia. comel putih melepak.. tak boleh jalan lagi ke.. ger4m tengok pipi bulat dia.. “

” Afwa comel.. Mashaallah. Baby Afwa so sweet so cute. Pandailah Afwa ajak bermain.. eee, p0k p0k kang budak comel ni.. “

” Ger4m.. Pandai afwa. Semoga membesar menjadi anak yang soleh.. comel sangat dia nak ajak orang main dgn dia pula.. “

” Dah besarlah afwa, bila nak pandai jalan afwa. Pipi labuh tu nak p mana.. bulat bulat pipi putih melepak.. “

” Hai afwa, dah pandai ajak orang main pula. Senyum tu comel sangat sebijik ibu. Anak ibu sangat. Muka ibu.. “

” Baby afwa ni comel lah.. nak pinjam boleh tak, boleh layan dia 24 jam pun tkpe.. hilang str3ss, hahaha.. “

” Ger4mnya tgk afwa yang bulat ni. Meh la afwa main dengan aunty, aunty suka sangat kalau dpt main dengan afwa.. “

Alahai, bayi seusia Afwa sememangnya gemar untuk bermain. Tak sabar untuk melihat Afwa sudah pandai berjalan dan bermain dengan kakaknya pula. Semoga Muhammad Afwa membesar dengan sihat, menjadi anak yang baik serta soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..