” Ishh ger4mnya bamb4m ni, macam baby doll. Bulat betul mata tu.. ” – Netizen

Video Terbaru Gelagat Anak Dayana Roza, Astrid Raheeya Buat Ramai Yang Ger4m. Alahai Kenapa Comel Sangat Ni Astrid, Ketawa Tu Comel Je Dengar !!

Lahir tidak cukup bulan dengan hanya seberat 2.4 kilogram, namun kini anak pelakon Dayana Roza, Astrid Raheeya membesar dengan sihat. Bagi mengikuti perkembangan Astrid di Instagram, pasti tahu si kecil ini semakin comel wajahnya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Zulin Aziz, telah berkongsi satu video bertemu anak Dayana. Menerusi video tersebut, Zulin sedang meribakan Astrid. Perkongsian video oleh Zulin itu telah mencur1 perhatian ramai.

Boleh dikatakan ramai yang ger4m melihat kecomelan Astrid. Apatah lagi, melihat lengannya yang berlapis-lapis seolah-olah seperti minta digig1t. Kedengaran suara Zulin dalam video turut memuji kecomelan anak Dayana.

Selain itu, menjengah di akaun Instagram Astrid, Dayana ada berkongsi satu video gelagat Astrid yang berada dalam car seat sedang ketawa ketika Dayana sedang menyak4tnya. Bukan sahaja comel, rupanya Astrid mudah terhibur dan sangat periang.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji kecomelan si kecil ni, ramai yang meluahkan rasa ger4m mereka melihat gelagat Astrid. Antara komen-komen menarik adalah :

” Ishh ger4mnya b4mb4m ni, macam baby doll. Bulat betul mata. Rasa macam nak gig1t gig1t je tangan Astrid ni.. “

” Comelnya budak kecik ni, makin m0ntel betul. Tengok Zulin pegang dah macam pegang baby doll lah, hehe.. “

 ” Cute macam mummy dia. Sapa sangka lahir tak cukup bulan sekarang membesar bagaikan juara lah Astrid.. “

” Alolo pandai dah ketawa, suka betul b4mb4m ni temam mummy drive kereta. Smga Astrid terus jadi anak yang baik.. “

” MasyaAllah, badan dia, tba2 bayang macam roti bun lah. Paha Astrid dah macam ayam goreng, yum2 lapar haha.. “

” Sgt shomeeeiii ya Allah, like her mother. Mata tu mata bulat betul. Jangan Zulin je ger4m, kita yang tengok video ni pun ger4m juga.. “

” Ya ampun, pipi Astrid labuhnya, bulat betul. Comel lah anak Dayana ni, mewarisi kecomelan Dayana.. “

Alahai memang comel sungguh anak Dayana, patut lah ramai yang ger4m tengok. Apa-apa pun, kami daripada Berita Kopak mendoakan semoga Astrid terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zulin Aziz, Baby Astrid, Dayana Roza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..