” Cantik macam Sari Yanti, suka senyum bila posing.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Anak Perempuan Sari Yanti, Dariya Inara Memakai Gaun Dan Skarf Bunga Atas Kepala Raih Perhatian Peminat. Alahai Comelnya Dariya, Dah Pandai Posing Ala-Ala Model Lah. Memang Sari Junior Sangat Ni !!

Sari Yanti antara selebriti yang masih menjadi perhatian peminat walaupun tidak seaktif dahulu. Isteri kepada Jep Sepahtu ini juga seorang yang aktif di media sosial dan banyak membuat review product di Instagramnya.

Meninjau akaun Instagram Sari Yanti, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru anak perempuannya, Dariya Inara. Dariya yang memakai baju gaun berwarna biru dan skaft bunga di kepalanya nampak begitu comel.

Tulis Sari di kapsyennya berbunyi ‘ Dariya Inara, little me ‘ dan ungkapan ini mendapat banyak sokongan daripada peminat. Melihat Dariya sememangnya seperti melihat Sari dalam versi kanak-kanak, banyak persamaan antara mereka.

Dariya yang memiliki sepasang mata bulat tak ubah seperti Sari. Kata peminat juga, semakin besar Dariya, semakin terserlah wajah cantik yang diwarisi daripada mamanya ini. Mesti ramai lah peminat anak dar4 Jep dan Sari apabila dewasa kelak.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Sari ini telahpun meraih hampir 24 ribu likes sehingga kini. Ramai yang memuji wajah comel Dariya dan antara komen-komen mereka :

” Makin besar makin lawa. Ee aunty cannot la, cunnya dia. Ni memang phot0stat keluar seketul sama Sari.. “

” Cantik macam Sariyanti suka senyum bila posing. moga jadi anak solehah sayang.. sebijik ibu ye, suka tengok Dariya yang manis ni.. “

” Aww princess sangat ni, hi cutie girl. Kecil kecil dah cantik, kejap macam muka Sari. Kejap lagi macam muka Jep pulak. Love budak kecik ni.. “

” Comelnya Dariya, makin lawa anak dar4 Sari dan Jep ni. Dah besar makin nampak macam Sari, gaya posing macam mama dia.. “

” Lawanya, nampak Jep dan Sari dalam Dariya ni. Cantik macam ibunya, senyuman dan mata yang sama sebijik.. “

” Cantiknya dia, macam princess. Dah pandai posing ala-ala model gitu. Semoga membesar menjadi anak yang solehah yer sayang.. “

” Cantik macam mama dia, cinderella in the house. Sari junior sangat Dariya ni, semoga jadi penyejuk hati mama dan abah selalu Dariya.. “

Dah macam princess bila Dariya pakai baju seperti ini. Satu-satunya bunga dalam keluarga kecil Sari dan Jep. Semoga Dariya membesar menjadi anak yang baik dan jadi kebanggaan ibu abah apabila dewasa nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..